Diavo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei Jeg har problemer med PC'en Når jeg spiller klikker skjermen Alt blir stripete osv. Rosa,Brunt og alt muligt Dataen går fortsatt, Men musikken stopper og jeg kan ikke slå av dataen heller? Må dra ut kontakta Det har skjedd 1 gang i windows oxo Helt ny PC =( Åhh.. Oxo står det No signal dectected når jeg starter den opp igjen Skjermen funker ikke før 10 min etterpå elns HJÆÆÆÆLP!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Velkommen til forumet! Det virker som det er problemer med skjermkortet. Er det overklokket? Hvilken strømforsyning har du? Sjekk temperaturen på skjermkortet. Prøv nye drivere. Eventuellt ny BIOS. Tips: Litt mindre smileys gjør innlegget ditt mer oversiktlig. Lenke til kommentar
Diavo Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Hehe takk Har egentlig ikkke så mye peiling på data, en venn an meg som sa jeg skulle spørre her .. Kan du forklare sånn at jeg skjønner det? Lenke til kommentar
Diavo Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) åh.. En ting skjønte jeg! Nei jeg har ikke klokka det =P Og jeg har prøvd driverne fra www.nvidia.com (Har geforce 6800GT) Endret 17. august 2005 av Diavo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå