Neotetra Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det ikke slik at du må opprette hotmailkonto for å bruke messenger. Hva hvis jeg aldri bruker hotmailen slik at den går full eller går ut på dato fordi jeg aldri bruker er hotmailen, vil msn slutte å fungere da? Må jeg bruke hotmailen for at msn skal fungere over lengre tid.? Takk fra Neotetra Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du må ikke nødvendigvis opprette en konto på Hotmail for å kunne logge på MSN Messenger. Alt du behøver, er en gyldig epostadresse som kan registreres på denne siden (velg Get started now under Use an e-mail address you already have) Ellers, om jeg ikke tar helt feil, låses epostkontoen på hotmail etter fraværende innlogging på 30 dager. Etter 90 dager slettes kontoen for alltid. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 OK takk. Med andre ord du kan bruker hvilken som helst aktiv epost adresse. Men hvis hotmailkonton blir slettet så er den jo ikke aktiv? Hvis en ikke vil bruke sine eksisterende epost adresse pga mere spam etc. Trenger epostkontoen bare å være aktiv ved installering og ikke ved videre bruk. Skjønner du hvor jeg vil? Jeg vil helst bruke en hotmailkonto bare for å få msn installert, skal ikke bruke eposten til noe annet. Mulig jeg kan bruke inn ubrukte gmailen min til dette da Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du må ikke nødvendigvis opprette en konto på Hotmail for å kunne logge på MSN Messenger. Alt du behøver, er en gyldig epostadresse som kan registreres på denne siden (velg Get started now under Use an e-mail address you already have) Ellers, om jeg ikke tar helt feil, låses epostkontoen på hotmail etter fraværende innlogging på 30 dager. Etter 90 dager slettes kontoen for alltid. Tror du får advarsel først... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg er litt usikker - det kan hende du faktisk må regelmessig logge deg på Hotmail-kontoen via vevgrensesnittet for å sikre at den ikke blir inaktiv, men høyst sannsynlig teller innlogginer på MSN som pålogging òg på epostkontoen. Det viser i hvert fall at epostkontoen blir benyttet. For å være helt sikker, kan du jo bare stikke innom epostkontoen via Hotmail i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå