Zecko Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hei, har tenkt å kjøpe meg vannkjøling og lurer på om det passer i min Barebone MSI MEGA 865MSI Mega 865 Lurer på om dette settet passer i denne, for det er jo lite plass i det: Her er settet Takk for alle svar. Endret 17. august 2005 av Zecko Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg har en sterk følelse av at du må være extremt kreativ for og få det til , hvist det i det hele tatt kan la seg gjøre , du får skru opp datan og se hvor mye plass det er "tilovers" Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 tror nok ikke hele får plass inni nei :S Lenke til kommentar
VbD Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 tror heller ikke jeg..men det er nå bare å modde kassa litt.. feste radiator på utsiden og bare borre hull til nipler så de stikker inn i kassa, det gjorde jeg med mitt Lian Li kabinett, etter inspirasjon fra OcMax og det funker fett det =). Tanken tror jeg du må ha utenfor ..men skal ikke si sikkert, har ikke barebone selv så vet ikke hvor stor plass det inni. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 tror ikke det passer nei, hvis ikke du er hypp på å modde kabinettet litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå