sjanten Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 15:38, Bøgge Bakken skrev:Fretex? ER ikke det butikken til frelsearmenen da? Selger vel bare klar der og somjeg sa tidligere så lever jeg ikke i noen stor by. De listene har noen riller i lista vis jeg busser så hvet jeg ike hvordan det ser ut. Kan ganske bytte plass slik at de styggeste kommer ned mot gulet og de fineste kommer øverst på kofferten. skulle gjerne hatt gjennomsikdige henglser også. Bare for og få det skikkelig plexi. på tide å rense tastaturet for store smuler? uansett: du kan jo bestille noen messingplater fra clas'ern og kappe dem til, og bøye dem? de koster ikke stort. hvis du ikke liker messing så er de i andre metaller og. jeg så og en meget god reklameartikkel ("test", á la hw.no :wink: ) om noen _meget_ tynne teiper som så ut som metall. (og da mener jeg ikke metallic) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 ...teip :smile: *hente link* Lenke til kommentar
The man! Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 fannt akkurat dette, lurer på om det funker bra. http://www.pimprig.com/sections.php?op=vie...rticle&artid=71 Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Clasern har spesiallim til plexiglass. Det koster ca 100 kr for en tube. Dog har jeg ikke prøvd det. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå