xD^^ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det blir nok definert som case-modding.. Casemodding "oppsto" vel litt av grandmodderne som mekka viftehull og litt plexi, litt lys og voilà! Ofte for bare for å få bedre kjøling til overklokking.. Case-modding er ganske bredt, selv om navnet tilsier at selve kassa får forandringer! Å "mekke viftehull" og "mekke plexi" blir jo å modifisere da. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Gidder ikke å "mekke viftehull" eller plexi for det har jeg jo. Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Her er mitt tsunami kabinett. har å prøvd å få det så ryddig som mulig. har to 10cm neonrør som du ikke ser på bilde Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg missunner alle dere som har ryddie kabinetter. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kalde Katoder er jo mye bedre enn neonrør da. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Hva er forskjell da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Bruker mindre strøm, er ikke så varme, billigere, enklere osv. osv.! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Lyser de bedre da? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Lyser de bedre da? MER en godt nok. Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kalde Katoder er jo mye bedre enn neonrør da. Skal kjøpe meg 2 uv katoder snart Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 nå vet jeg va du kan putte inn i ditt kabinett! kan jo lakke alt som er inne:P har ikke gjort d selv , men kan vel bli bra Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 nå vet jeg va du kan putte inn i ditt kabinett!kan jo lakke alt som er inne:P har ikke gjort d selv , men kan vel bli bra DET kan du dra lengre uttpå landet med ja. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Det er ivertfall det siste jeg skal gjøre med min pc før jeg dør. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg leste faktisk om en som hadde lakka mange av komponentene sine. Bl.a hk, RAM osv. Så ikke bildene mot slutten, vet heller ikke hvordan det gikk tilslutt, men det funka visstnok. Edit: Link Endret 28. august 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg leste faktisk om en som hadde lakka mange av komponentene sine. Bl.a hk, RAM osv. Så ikke bildene mot slutten, vet heller ikke hvordan det gikk tilslutt, men det funka visstnok. Edit: Link oooog, Fy fader så stygt det ble! Ble faktisk så stygt at det ikke var morsomt en gang, virka bare amatørmessig. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Du trenger ikke å nevne det engagn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det ble nesten litt stiligt på en ekstremt stygg måte det sluttresultatet, men han holdt seg hvertfall til samme fargetypene og nyansene Men jeg likte hk`et når det var svart, alt utenom PCI-slot`ene var jo ganske digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå