BigJackW Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg lurer på å kjøpe litt stasj å putte inn i maskina. Kom med forslag til hva jeg kan putte inn. Jeg synes det er litt kjedelig. Her er noen bilder: Endret 17. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ta på kabelstrømper! også kan du kanskje putte en bamse inni det hadde vært kos :!: Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 kjøp deg en katode (blå) da vil du lyse opp mere !! er litt mørkt !! og prøv å rydde litt !! Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sleeve kablene som en her over sa, kjøp UV kabler, og 2 stk. UV lys. (1 oppe 1 nede) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 kjøp deg en katode (blå) da vil du lyse opp mere !! er litt mørkt !! og prøv å rydde litt !! Blå katode det er jo allerede fargen blå inni der. Blir lei av det da. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Take a look! En til. Lykke til! Del like ting vi. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Take a look! En til. Lykke til! Del like ting vi. så søtt Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sorry, dobbel post. Kom på en ting. Kjøpte: Dette! Skal lakkes. Denne! (battlefield 2) 2Gig Ram. Har ikke link. Fire slike. Til den nette sum av 1laken inkl Frakt! Ebay er bare en genial plass folkens! Vurderer å kjøpe meg en skikkelig Shcpaa Viftestyring også. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ja, fett kabinett det der ja. Edit: Trønderen kom inn. Endret 17. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ammagad det er nydelig Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Første bud er som nevnt rydding og sleeving, ellers en katode eller to kanskje Endret 17. august 2005 av sigen Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Ja, rydde prøver jeg men jeg er ikke så god til det. Jeg er bedre til å rote. Hvilke katoder er bra da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Ja, rydde prøver jeg men jeg er ikke så god til det. Jeg er bedre til å rote. Hvilke katoder er bra da? Ta en titt innom www.microplex.no der er det brae katoder (sunbeam) Denne her Denna kanskje? Husk å kjøpe med Basic Kit -Dj Ovin- Endret 18. august 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Revoltec katodene fra 3dfxcool har funket fint for meg. Det er mange som har hatt problem med inverteren fra Sunbeam. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 kabelstrømper, så "litt" rotete ut der. disse hadde sett pent ut i kassa di "disse" Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Er det ikke vanskelig å få på sånne strømper da? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Å montere katoder, nye vifter og liknende er ikke å modde. Å modde betyr å modifisere. Derfor, hvis du synes det er kjedelig, modifiser kabinettet ditt. Spray det, Etch i vinduet, stealth DVD-ROM eller liknende. Les gjerne denne stickyen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=383424 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Å montere katoder, nye vifter og liknende er ikke å modde.Å modde betyr å modifisere. Derfor, hvis du synes det er kjedelig, modifiser kabinettet ditt. Spray det, Etch i vinduet, stealth DVD-ROM eller liknende. Les gjerne denne stickyen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=383424 Nei, men nå finnes det ikke et forum som vi kan snakke om slikt heller da. Da blir Case-mods kategorien den nærmeste. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det blir nok definert som case-modding.. Casemodding "oppsto" vel litt av grandmodderne som mekka viftehull og litt plexi, litt lys og voilà! Ofte for bare for å få bedre kjøling til overklokking.. Case-modding er ganske bredt, selv om navnet tilsier at selve kassa får forandringer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå