Gå til innhold

Ikke-voldelige spill med best grafikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva mener du med vold da.

I nesten alle spill jeg vet om er det vold,,untatt bilspill.

vet ikke om need for speed most wanted har kommet ut enda jeg..

Det er liksom i fps spill du nyter grafikken.

Test ut farcry uten å drepe noen,,kan sikkert traske litt rundt før du må det. samma med begynelsen av hl.

Endret av Åsmund
Test ut farcry uten å drepe noen,,kan sikkert traske litt rundt før du må det. samma med begynelsen av hl.

Har sett litt på Far Cry og kommer nok til å skaffe meg det.

Er ikke helt nødt til å være volds-fritt, men det ville være kjekt å ha noen grafiske spill uten vold som man kan vise til barn osv.

Synes alle gode spill er fullt av skyting og drap, så jeg lurte på om det finnes noen alternativer.

Ps.

Sjansen er også stor for at jeg kjøper 7800GT for å spare litt penger...

Nå mener jeg at Rome Total War er meget nydelig om du kjører det på full grafikk (Strategispill). og det krever ganske mye med 10 000 soldater samtidig på brettet. Her får du testet maskinvaren din ganske bra, både ram, cpu og skjermkort blir realt kjørt her. Nå synes ikke jeg at strategispill er så meget voldelige på samme måten som fps-er der gørret flyger. Dog blir jo ikke grafikken god på samme måten, i og med at det er svære arealer og mange tusen menn det er snakk om.

Endret av Orresnei

Nesten alle spill med GOD grafikk nå til dag er jo fult i blod og drit.. Men jeg liker der ;)

AoE III som snart kommer og Rome Total War er jo strategi spill med mord og ting i, men det er jo ikk på samme måte som f.eks. HL2.. Så gjerne vis noen flotte bilder av Rome Total War når soldatene er lina opp :D

Civiliztion 4 kommer snart. Det er ikke vold med mindre du går til krig og dreper hele armeer. Egentlig er det jo mye mer vold en alle skytespill hvis du får litt krig der, men det er på så stor skala at du ikke ser det. Men jeg tror ikke dette vil teste grafikken heller.

Endret av pertm

I løpet av hausten og nyåret vil det komme fleire RPG-ar med svært god grafikk. Heilt frie for vald er dei sjølvsagt ikkje, men det er jo få spel som er, dersom ein ser bort ifrå dei som dreier seg om sport eller bilkøyring. Av det som er ute no ser det siste Myst ganske bra ut, og WoW med maks detaljnivå, oppløysning og teikneavstand er heller ikkje gale.

Kay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...