RBW Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kingston lanserte for kort tid siden en minnepinne som er i stand til å lagre skrivebordet i Windows. Vi har testet versjonen med 1 GB kapasitet. Les mer Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det slår meg at denne er fin for backup. Tar den med adresseboken også? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Uakseptabelt. Jeg bryr meg ikke så hardt om bokmerkene mine, men jeg kunne virkelig ha tenkt meg en dings som tok backup av Thunderbird-filene mine. Alltid greit å ha gamle mailer liggende. Har mistet flere filer gjennom å måtte formattere og herje mer eller mindre vilt på maskinen. Jaja. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Onkel; du kan jo selv velge hvilke filer den skal ta med deg, så du kan jo velge at den skal t a med Thunderbird databasen. RBW: Det er sikkert femtene gang jeg spør dere, men kan dere gjøre overføringstesten med TotalCopy og vise tallene? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 RBW: Det er sikkert femtene gang jeg spør dere, men kan dere gjøre overføringstesten med TotalCopy og vise tallene? Hepp! Såpass ja. Send gjerne PM eller e-post hvis det er slike spørsmål, så får jeg dem med meg første gangen de blir stilt. Vi kan gjerne sjekke ytelsen på denne minnepinnen med TotalCopy, men de andre minnepinnene har vi dessverre ikke lenger. Jeg skal få sett på det i løpet av dagen. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 RBW: Det er sikkert femtene gang jeg spør dere, men kan dere gjøre overføringstesten med TotalCopy og vise tallene? Okay, Totalcopy var tydligvis ikke det helt store når det gjelder denne minnepinnen. Resultatene er vel jevnt over litt dårligere enn den vanlige kopieringen i Windows. Skrive småfiler: 1,3 MB/s Lese småfiler: 7,6 MB/s Skrive én stor fil: 8,2 MB/s Lese én stor fil: 17,8 MB/s Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ok, tusen takk Rolf. Jeg har lurt på dette fordi når jeg testet i w2k var TC 30% raskere enn windows sin kopiering når det var mange filer med i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå