Hntr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kvalitet og ytelese? Hva er best: Kingston, twinmos eller corsair? Mange sier det er Twinmos? Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Ingen som svarer? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 TwinMOS er vel ikke akkurat kjent for den beste kompabiliteten og ytelsen, men noen nyere brikker fra TwinMOS har jeg lest at er veldig klokkevennlige. Har selv 1024MB fra TwinMOS (Kittet til 900kr på komplett.no) og er veldig fornøyd. Har begynt å klokke, noe dette minnet visstnok ikke er så glad i. Har nådd FSB på 222Mhz før det var noe som sa stopp, klokekt ned minnet men det hjalp ikke, så dermed er det nok ikke det som er problemet enda. Så vet ikke hvor klokkevennlig det er enda heller. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Skal du ikke overklokke, så er det umulig å merke forskjell på brikkene, nettopp fordi det nesten ikke finnes forskjell. Dyre kvalitetsbrikker klokker som oftes bedre. TwinMOS Speed Premium Winbond BH-5 er god ytelse for penga, men da må du ha et hovedkortk som kan gi 3v+ til ram. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kingston brikkene er di jeg har vært mest fornøyd så langt. Har disse i den ene maskinen min. Beste så langt men koster noen kroner. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Mine Twinmos 2x512 fungerer veldig fint tar 440 ut av 400 så det er jeg fornøyd med så fornøyd med Twinmos. Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 jeg har kkingston, har ikke sviktet meg ennå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå