Gå til innhold

Abit AN8 Ultra forsvunnet?

johnarne

Anbefalte innlegg

Jeg hadde akkurat gjort meg klar til å kjøpe inn komponentene til min nye PC da jeg fant ut at ønsket hovedkort, Abit AN8 Ultra, var forsvunnet fra Komplett.no. Sendte de en mail, og fikk til svar at "Joda, det er borte. Vet ikke grunnen." Ca samme svar fikk jeg fra PCUtstyr.no, der var det også forsvunnet.

Noen som vet noe om grunnen til dette? Hørtes ut som de ikke bare var tom på lageret. Kortet er jo relativt nytt, rart om det skulle fjernes så fort.

Har dere eventuelt noen tips om andre gode 939-hovedkort? Helst noe så stille som mulig, pc'n blir stående i stua (inni et Sonata II-kabinett). Grunnen til at jeg så på AN8 Ultra var at det var vifteløst.

-- johnarne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for gode svar.

AN8 SLI har jeg faktisk sett på, men jeg tenkte at jeg ikke kom til å kjøpe meg nytt grafikkort med det første (og uanset blir det nok bare ett...), så valget falt på AN8 Ultra. Så lenge det varte... Nå ser det ut som det blir SLI likevel.

Asus-kortet har jeg ikke lagt merke til, så ikke så dumt ut. 300,- kr fra eller til gjør ikke så mye, bare en tur mindre på byen. Skal sjekke ut litt reviews på det. Det er altså et bedre kort enn AN8 SLI?

-- johnarne

Lenke til kommentar

Vel etter en tid med DFI kort gikk jeg over til dette fordi det var mye krøll med DFI og på samme innstillinger på cpu yter faktisk dette bedre i 3D tester enn DFI kortene mine gjorde, presiserer at dette var med samme hardvare på begge. I tillegg er dette kortet dønn stabilt og har alt du trenger og vel så det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...