johnarne Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg hadde akkurat gjort meg klar til å kjøpe inn komponentene til min nye PC da jeg fant ut at ønsket hovedkort, Abit AN8 Ultra, var forsvunnet fra Komplett.no. Sendte de en mail, og fikk til svar at "Joda, det er borte. Vet ikke grunnen." Ca samme svar fikk jeg fra PCUtstyr.no, der var det også forsvunnet. Noen som vet noe om grunnen til dette? Hørtes ut som de ikke bare var tom på lageret. Kortet er jo relativt nytt, rart om det skulle fjernes så fort. Har dere eventuelt noen tips om andre gode 939-hovedkort? Helst noe så stille som mulig, pc'n blir stående i stua (inni et Sonata II-kabinett). Grunnen til at jeg så på AN8 Ultra var at det var vifteløst. -- johnarne Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) MPX.no er jo billigst og har 5 på lager? Endret 17. august 2005 av tjaa Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tror KN8 er ment til å ta over... men det er dårligere enn AN8 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har dere eventuelt noen tips om andre gode 939-hovedkort? Helst noe så stille som mulig, pc'n blir stående i stua (inni et Sonata II-kabinett). Grunnen til at jeg så på AN8 Ultra var at det var vifteløst. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7387 Meget bra og vifteløst. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Det der koster jo 500kr mer enn det han så på snekkern De har jo fortsatt dette som bare koster 200kr mer: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309453&cks=SER Jeg skjønner ikke folk som kjøper hovedkort med chipsetvifte hvis de ikke må... Endret 17. august 2005 av blackbrrd Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ja men så ingenting om pris,men om et bra hk uten vifter. Jeg !ga" han det beste :-) Lenke til kommentar
johnarne Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Takk for gode svar. AN8 SLI har jeg faktisk sett på, men jeg tenkte at jeg ikke kom til å kjøpe meg nytt grafikkort med det første (og uanset blir det nok bare ett...), så valget falt på AN8 Ultra. Så lenge det varte... Nå ser det ut som det blir SLI likevel. Asus-kortet har jeg ikke lagt merke til, så ikke så dumt ut. 300,- kr fra eller til gjør ikke så mye, bare en tur mindre på byen. Skal sjekke ut litt reviews på det. Det er altså et bedre kort enn AN8 SLI? -- johnarne Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vel etter en tid med DFI kort gikk jeg over til dette fordi det var mye krøll med DFI og på samme innstillinger på cpu yter faktisk dette bedre i 3D tester enn DFI kortene mine gjorde, presiserer at dette var med samme hardvare på begge. I tillegg er dette kortet dønn stabilt og har alt du trenger og vel så det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå