Gå til innhold

Spør Greg Street spørsmål om AoE III !

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen som ser frem til det kommende spillet Age of Empires III!

Når jeg i går stakk innom heavengames.com sin Age of Empires III -seksjon, kom jeg over følgende artikkel/nyhet: Ask Greg Street your own burning question on AoE III.

I artikkelen står det at det på Onsdag den 24. August, klokken 6:00 PM, lokal tid er mulig å spørre Greg Street spørsmål om det kommende AoE III. (Er neimen ikke sikker på hva dette blir norsk tid...)

Dessverre folkens... På grunn av den store pågangen man tror det ville vært hvis alle skulle spørre må en liten konkurranse til, der folk blir trekt ut, så vidt jeg fortod det.

Hvis jeg med min dårlige engelsk klarte å forstå de riktig, går oppgaven ut på å finne ut hva som skjedde den 16. August en gang på den tiden AoE III vil foregå,

der du får følgende stikkord til å hjelpe deg: "Civil war" og "St. Petersburg".

Rett meg hvis jeg er helt på jordet.

Svaret sender man til: [email protected] .

Blant alle de som sikkert vil søke, vil han tilfeldig plukke ut 20(?) stykker som kan få svar på sitt/sine spørsmål.

Jeg tenkte at det kunne være en god ide om flere fra gamer.no sitt forum sender inn svaret, for å kanskje kunne bli trekt ut. Da kan jo den av oss (hvis vi er heldige) som blir trekt ut ta med noen av våre andres spørsmål også? ;) .

Jeg vet ikke noe om hvor mange spørsmål man kan stille, men hvis det er mulig så

kan vi da evt. sende vårt "sendebud" noen ekstra spørsmål i tillegg til sine egne.

(Får bare ikke håpe tiden det skjer norsk tid, er i skoletiden....)

Syns vi fra gamer.no bør ha en representant :yes: .

Og ja... Jeg har ikke funnet ut løsningen på spørsmålet enda....

TSP :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...