Dahl Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Heisann! Fikk et problem når jeg åpnet HW i dag, se skjermbilde. Jeg benytter Mozilla Firefox 1.0.6, og har en oppløsning på 1280x1024. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 F5 Ja, oppdaterte siden uten hell. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Samme og lignende feil skjer hos meg hele tiden nå. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Legg inn adblock Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Legg inn adblock Nei, det er ikke et alternativ. Reklamen er en svært viktig inntektskilde for Hardware.no og søsternettstedene, og jeg vil selvfølgelig hjelpe til. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Får også slike feil (reklamen er heller ikke mulig å trykke på): Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ingen feil her hos meg. Tøm cach, prøv en annen nettleser og prøv en reboot. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Ingen feil her hos meg. Tøm cach, prøv en annen nettleser og prøv en reboot. Alt sammen forsøkt, uten hell. Fikk faktisk samme feil som nevnt i første innlegg på en PC i Hardwares lokaler på fredag. PC-en kjørte Ubuntu med Opera. Endret 4. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Feil i Opera: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Får også en feil i IE (skjer kun ca. 1 av 3 ganger). Ja, jeg har slettet cache og startet maskinen på nytt. Beklager trippelpost, men det var nødvendig for å vise alle skjermbildene. Endret 4. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har nå prøvd med IE, Opera, FF...til og med netscape...tror du har en lokal feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå