Equilibrium Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har akkurat kjøpt meg en ny dvd brenner og skulle sette den inn i maskinen idag, med brennern fulgte det ikke med noen ting så jeg trodde det bare var å sette den inn. så jeg pælma ut cd brennern for å få plass og la inn dvd brennern, men hva skjer når jeg skrur på maskina, og sjekker på min datamaskin så kommer ikke brennern opp. Hva må jeg gjøre for å få den til å funke? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 firm ware kanskje? er alle kabler i? google eller produsentest hjemmeside Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Har du mer på samme kabel, i såfall sjekk jumperinnstillingene om de står rett som master eller slave. Edit: skriveleif Endret 17. august 2005 av Lugmeister Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Har satt i to kabler, en gul og tynn og strømkabelen, den gule sitter også i dvd romen. Hvor finner jeg jumper innstillingene? firmwaren her skjønte jeg lite av : http://www.micheldeboer.nl/firmware/3540.html Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jumper sitter på baksiden av dvd'en, i nærheten av der kabelen kobles til Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) -GUIDE- How to install a DVD or CD burner http://reviews-zdnet.com.com/4520-6603_16-...-2.html?tag=nav Endret 18. august 2005 av Gforce Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Jepp, har nå fått satt inn brennern, men trenger et gratis brenneprogram. Noen Tips? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 trenger et gratis brenneprogram. Noen Tips? Sjekk her. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Konge! Nå fikk jeg det til! Funka fett med deepburner, takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå