DeuCerN Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Heisann har en maskin med windows 98, og det ser ut som at usb`n ikke lever. Jeg lurte på om det er noen driver for detta eller noe sånt? siden jeg har alltid vært vant til at det fungerer med en gang. Har prøvd med digital camera og sånn usb stick ting og ingen av de "poppa opp" og blei funnet av windows. Endret 17. august 2005 av DeuCerN Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sjekk ført i BIOS at USB er påslått (enable USB). Deretter må du skaffe egne drivere til utstyret du bruker. 'Plug and Play' fungerte dårlig i Win98 såvidt jeg husker. Kan være en fordel med Win98SE. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har mistanke om at Windows98 (uten SE) ikke støtter USB, men det er mulig at jeg tar feil. Uansett må du i Windows98 ha drivere til hver enkelt USB-enhet. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 USB ble støttet f.o.m. siste vesjon av Windows 95. Windows 98SE har utvidet støtte til periferienheter i forhold til Windows 98. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 USB ble støttet f.o.m. siste vesjon av Windows 95. Windows 98SE har utvidet støtte til periferienheter i forhold til Windows 98. Stemmer det, har en Win95 med støtte for USB her hjemme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå