Dolce_vita Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Signaturen min ble nylig slettet. Den var omtrent lik den jeg bruker nå. Meldingen var at den var for stor. Da jeg kan bruke 1000 tegn, og denne inneholder rundt 200 ser jeg ingen grunn til at dette skal være noe problem. Endret 17. august 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Signaturene må heller ikke bestå av mer enn et viss antall linjer. Regelen finnes i noe slags retningslinjer ett eller annet sted på forumet. Du poster imidlertid tilbakemeldingen på litt feil sted. Her får du nok et bedre svar: http://forum.amobil.no/index.php?showforum=179 Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Denne artikkelen ligger under "Tilbakemeldinger, ris og ros (a-mobil.no) Er det en feil, så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Da jeg har fordypet meg inn i retninslinjene angpende signaturer fant jeg ut at den kan inneholde max 4 linjer. Var det kanskje en ide å opplyse om at en signatur ikke kan inneholde max 4 linjer under "kontroller lengde" og ikke bare at den kan inneholde 1000 tegn. Anser denne saken som ferdig fra minn side Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 QUOTE (Dolce_vita @ 17/08/2005 : 11:36) Denne artikkelen ligger under "Tilbakemeldinger, ris og ros (a-mobil.no)Er det en feil, så vet ikke jeg... Det er feil fordi forumet ikke styres av Amobil. Den URL-en jeg utlyste i forrige innlegg fører til "Tilbakemeldinger om forumet", og blir det eneste korrekte stedet å plassere dette. Skjønner imidlertid at en person som ikke er kjent med dette fort kan feilposte hit. "Tilbakemeldinger, ris og ros (amobil.no)" er tilegnet tilbakemeldinger om artikler, design på nettstedet Amobil og lignende. For å eventuelt ta opp at retningslinjene må annonseres bedre, må du også melde dette til "tilbakemeldinger om forumet". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 QUOTE (Dolce_vita @ 17/08/2005 : 11:50) Da jeg har fordypet meg inn i retninslinjene angpende signaturer fant jeg ut at den kan inneholde max 4 linjer.Var det kanskje en ide å opplyse om at en signatur ikke kan inneholde max 4 linjer under "kontroller lengde" og ikke bare at den kan inneholde 1000 tegn.Anser denne saken som ferdig fra minn side Poenget er at du skal fordype deg i retningslinjene FØR du tar forumet i bruk. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg