Gå til innhold

Problem med "dynamsik" felt

Anbefalte innlegg

Sitter å jobber med et lite webprosjekt. Som du ser under skal menyen oppdatere seg etter hvilken fane du har valgt. Her blir det derfor flere felter. Men det store blå feltet skal også strekke seg nedover etter hvor lang siden er. Når jeg skriver inn ting der som overskrider str på hvordan dette passer blir bare alle de andre feltene forstrukket. Har satt hight på alle utenom 1 som da er blank men alikvel går ikke dette. I tillegg til det som synes under skal det være 2 felter på 180px et på hver side..

post-76-1124269978_thumb.jpg

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, der tok jeg ikke helt problemstillingen din med en gang. Du vil at fanemenyen til venstre skal bytte bakgrunn ettersom hvilken fane som er valgt, og at det blåe feltet til høyre skal strekke seg nedover etter hvor lang teksten er? Hvis det var noe jeg ikke fikk med meg der; har du et eksempel, eller en nærmere forklaring?

Lenke til kommentar

Helt riktig det du sier, det med at fanene skal bytte er ikke no problem.. der brukes bare litt php.. men siden det da blir flere celler i tabellene nedover der får jeg problemmer når jeg prøver å strekke hovedfeltet som da er i raden vedsiden av..

Lenke til kommentar
Tabellceller som i tabelllayout? Hvis du bruker tabeller til å sette det opp kan jeg med en gang meddele at det blir enklere i semantisk HTML/CSS, som også er mer korrekt i alle tilfeller.

joda, kan helt sikkert prøve å bruke css. men siden jeg får 5 felter vedsiden av hverandre og midtstilte vet jeg ikke helt åssen jeg gjør dette.

Da ble det litt enklere å gjøre det med tables siden de "henger" sammen. Noen måte til å få layers til å gjøre det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...