Elvorn Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) første skole dag er den 22 juni!..starter klokken 10.00 den første uken.. kom inn på GK Mekanisk Fag! 22.juni? Jeg starter i morgen klokken 12.00. Vk1 allmenn Endret 17. august 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har fortsatt sånn vond magefølelse av skolen har så utrolig lite lyst. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Var helt grei. Begynte Allmenn Vk2. Avslappende dag. Starta 08.30. Ferdig 10.50. Fikk en timeplan som var rimelig skrudd, og ikke akkurat tilfredsstillende. Men ellers var det greit. Fint å møte venner og sånn igjen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Koselig første-skoledag. Møtte på skolen kl. 12 og så igjen noen gamle kjente som jeg ikke har sett på en god stund, for deretter å finne ut at jeg også skal gå i samme klasse med disse. Begynte på Sandsli VGS i Bergen, en ganske fin skole. Endret 17. august 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Begynner ikke før mandag 22. aug Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Vi skal ha 12 timer gym i uka!!!!! Å jeg som ikke har trent noe særlig de siste åra............. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Første skoledag var helt grei. Selvfølgelig kom jeg litt sent, fordi jeg rotet på slutten. Glemte noen papirer, og fant ut at jeg skulle ta de gamle bøkene med i tilfelle det var bruktboksalg. Det var det ikke, så det var totalt unyttig. Så til slutt fant jeg ut at jeg måtte sykle, men da fant jeg ikke sykkellåsen. Jaja, jeg kom meg avgårde til slutt og kom bare få minutter for sent. Skjedde ikke noe nyttig den tiden før jeg kom. Ehrm, og så var jeg på skolen en time. En drøss av nye lærere. Ingen lærere i mer enn ett fag, så det er også mange forskjellige lærere. Høydepunktet var da jeg fant ut at den gamle gymlæreren vår har sluttet (eller, hun skulle kanskje bare vikariere en stund, er ikke sikker). Ah, så glad jeg ble. Definitivt den verste læreren på GK - og hun er borte. *gliser* Men..ehrm, som jeg var inne på. En drøss med nye lærere. Én elev fra gamleklassen har sluttet, og det kom fire nye. Som jeg enda ikke er helt sikker på hva heter, men skitt au. Det kommer vel seg i morgen. (Hvis den nye kontaktlæreren min er ekstra ond, så drar han vel dem frem foran klassen. Glad at jeg ikke er ny i noen klasse ihvertfall.) Gruer meg til eldre historie og geografi. Huff.. Jeg går VK1 på Sandsli VGS. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 vi begynner ikke før på mandag!(førstkommende) *gruve* Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Første (og andre) skoledag var konge! Først møtte vi opp på skolen, og elektro, mekanisne og tekniske bygg ble lest opp og annvist til byggene sine. Og så sto forgivning og Media og Kommunikasjon igjen. Da rektor leste opp navnene våre, sto VK 1 & 2 fra M&K og klappet. (Veldig hyggelig gjort). Så gikk vi klasserommet vårt, som var lite men jævlig stilig. Skikkelig store pulter, med sånn sandblåst glass, så litt eksklusivt ut. Og gode kontorstoler. Læreren vår virka grei nok, litt smårar, men morsom. Spesielt han som skal lære oss Mav var drittøff. Første karen jeg ha møtt som er IT mann på skoler som vet hva Linux er! Hyggelige folk i klassa, og noen litt småsære. En del fnt å se på, og noen som ser ut som om de har blitt kjørt gjentatte ganger over av en god bybuss. Lenke til kommentar
Byberg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Min første skoledag var i dag på Høgskolen i Telemark Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Grei første-skoledag på VK2 allmenn. Møtte opp kl. 12, fikk boklistene, så hvordan timeplanene ville komme til å se ut, og gikk hjem. Det hele varte vel i litt over en halv time. Helt greit spør du meg Endret 22. august 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Fikk et godt inntrykk av min nye skole. Begynner GK MK på Elvebakken . Først var det kick-off show med revyinnslag og musikk. Var veldig bra . Så gikk vi å møtte klassen(vel, hilste på 2 stk) som ser temmelig lovende ut. 4 gutter og 11 jenter . Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Min første skoledag var idag begynte klokka ti og sluttet kl 12..men imorra så er det fult rush fra 08.00 til 14.30 Hjelp, la denne uka gå fort over! La det bli helg! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lame skolestart! 1. vi er blitt omplasert til fysikkrommet (nedtagga pulter som ikke kan flyttes) 2. Vi fikk skolen proppa med yo-gangstere som begynner i 8'ende 3. Første to timene på MANDAG blir gym! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Min første skoledag er...er....på madag. Da begynner jeg i 8. ikke no mer ferie før til jul Åssen skole skal du gå på da? Ingen høstferie? Høstferie er en livsløgn. Det er bare en litt lang helg. tar du hastferien fra et gjennomsnitsmenneske tar du lykken fra ham med det samme. kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vi skal ha 12 timer gym i uka!!!!! Å jeg som ikke har trent noe særlig de siste åra............. Du går vel ikke tilfeldigvis på NTNU da? Første skoledag gikk forsåvidt greit, bortsett fra at vi måtte være der fra 9 til 14, bare for å bli kjent med nye rutiner (akkurat de samme som de to forrige årene). Også måtte vi skrive loggbok fra ferien, men de får godta min Konfidensielt materiale-innlevering Det veste er vel at den nye læreren hinter til mye rart. Hun forteller hvor hun bor ca 3 timer etter at hun har presenterte seg, uten at noen spør. Også kommer hun med utsagnet; " Dere kan godt få telefonnummeret mitt hvis det er noe.". Ingen av de andre læreren gir bort nummeret sitt. Kan bli et interesangt år dette Begynte forresten i 10. idag. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Første skoledag var like døvt som alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Første skoledag var et eneste stort gjesp. Synet av norsklæreren brakte frem alle de vonde minnene fra timene med Verdens Kjipeste Fag. Andre var det mer trivelig å se igjen. I morgen blir det stressing med kjøp og salg av skolebøker - jeg håper intenst på at jeg slipper å dra til byen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 La meg tenke, møtte opp på NTNU Gløshaugen. Masse taler, dans og musikk. Så ble vi fraktet til NTNU Dragvoll med buss. Der satt vi oss ned i koselige grupper. Så dro vi hjem og drakk oss skamfulle. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå