Poor Leno Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei alle sammen! Da var den første skoledagen over, og i mitt tilfelle gikk det overraskende bra! Forhåpentlig bare koselige folk! Jeg kom inn på Lørenskog Idrettslinja for de som lurte! Hvordan gikk den første skoledagen? Noe som hendte? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 min første skole dag er i morra! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Min første skoledag er overstått. starter 08.05 hver eneste dag. kjenner ikke så mange, veit ikke hvor alt er, har gym i første time hver mandag, har lang skolevei, må stå opp tidlig, har ikke spist frokost, liker å skrive om ting jeg skal og ikke har gjort, og, jeg skal spise frokost nå. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Min første skoledag begynner om halvannen time. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Min første skoledag er...er....på madag. Da begynner jeg i 8. ikke no mer ferie før til jul Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Min første skoledag er...er....på madag. Da begynner jeg i 8. ikke no mer ferie før til jul Åssen skole skal du gå på da? Ingen høstferie? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Min første skoledag er...er....på madag. Da begynner jeg i 8. ikke no mer ferie før til jul Åssen skole skal du gå på da? Ingen høstferie? Høstferie er en livsløgn. Det er bare en litt lang helg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Husker ikke min første skoledag jeg.. for lenge siden Haha, jeg er morsom? Nei? ok. Men fra spøk til rosa hår; Jeg er ferdig på grunnskole og Vgs. Satser på teknisk fagskole til neste år.. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) joda...gjekk heilt okey den...kjennte noken av dei eg gjekk med og såså. men det var naturlegvis nokre nokre folk som oppførte seg direkte barnsleg og tragikomisk, men heilt grei klase trur eg. då det var snakk om GK almenn på stord vidaregåande BTW: post 100 Endret 17. august 2005 av Le Quack Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Min første skoledag er...er....på madag. Da begynner jeg i 8. ikke no mer ferie før til jul Åssen skole skal du gå på da? Ingen høstferie? Glemte vist høstferien Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da kom jeg hjem. Går nå i 2AAIKa. Og for de som ikke skjønner en dritt av det, sånn som meg, så er det VK1 IKT-driftsfag. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Joda. Kom halvtime for sent, fikk timeplan og bokliste, og stakk. Helt greit altså. Jeg hater å kjøpe skolebøker! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Første dagen var flott, kom i klasse med mangen kjekke og søte folk, så forhåpentligvis så blir detta skule året lika kjekt som det ifjor. Men kjem til å savna eit par som eg gjekk i klasse med i fjor. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 skolestart?? åhh det stemmer alle som bor i nord har 1 uke lengere ferie enn de som bor i sør Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da bynte sikkert vi ferien før dere da.... Første skoledag er imorgen... Boooooring! Skal byne på Allmenn........ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Helt grei start Du var fin på håret. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Da bynte sikkert vi ferien før dere da.... Første skoledag er imorgen... Boooooring! Skal byne på Allmenn........ nix vi har ferie en uke lengere en dere HAHAHA Endret 17. august 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jadda, nå var det overstått, første dagen på vgs. Har en på 35 i klassen Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 første skole dag er den 22 juni!..starter klokken 10.00 den første uken.. kom inn på GK Mekanisk Fag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå