spinpoint Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei jeg har en PC med 2 nettverkskort og jeg har 2 adsl linjer inn i huset. Så det jeg lurer på er om det er mulig og koble de sammen på maskinen så de blir slått sammen til 1 internett linje. Vet det er mulig med div routere etc, men håper det finnes en samme løsning på PC. Kjører Win Xp Pro Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Spurte om noe liknende her før og da var det ikke mulig, da var et snakk om en trådløs linje og en anlig kablet linje. Pcen greier visst rett og slett ikke å bruke mere enn en linje. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ta ett søk på forumet, dette har mange svart på, mange ganger allerede. Ingen vits i å gjenta det... Du kan og Google litt, er mye info der ute om det. Men må advare deg, det er ikke så enkelt som det kan høres ut... Lenke til kommentar
spinpoint Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Har søkt litt rundt på forumet nå, men finner ikke igjen noen av trådene du snakker om. Har du en link? Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har satt opp system som kjører med 2 linjer jeg (2mbit SHDSL + 2mbit ADSL)... Brukte Linux... Var ikke vanskelig... Lenke til kommentar
spinpoint Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Problemet mitt er det at jeg bruker windows XP ikke linux. Har en linux boks stående men den er i bruk til noe annet, så jeg orker ikke og gjøre om den til å dele internett med. Ingen som vet om dette er mulig og hvordan jeg gjør det via windows XP? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Windows bruker som standar kun en Gateway adresse. Så om du plugger to linjer inn i XP vil den kun bruke den ene. Vet ikke om det finnes noen program som "fikser" på dette. Tviler egentlig lit på at det finnes da de fleste bruker en egen ruter burk for dette eller en server. Problemet er også om du får windows til å sende via to gatewayer vil du fortsat kun mota data på en av linjene da de som sender til deg kun returnerer på den IP adressen de mottar data fra. Skal du Få til dette skikkelig trenger du to linjer som er bundlet fra ISP. (Dyrt, men morro!!) Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Midpoint http://www.winplanet.com/file/11746.htm Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har søkt litt rundt på forumet nå, men finner ikke igjen noen av trådene du snakker om. Har du en link? Selvsagt... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=360563&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå