The_Lobster Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Ok. Face it, vi gjør det hver dag,,, "facer" den invulvære og uværbilitet, ... Penger! Nå, hvordan kan en person under 16 tjene godt med penger? Jeg snakker om ca. et års periode. Med sammensatt penger etter året ca. 10000 (ti tusen). Hva gjør man? Hvordan kan man tjene så mye, når man ikke har mulighet til å ta imot noen fastjobb? Joachim Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Du kan jo jobbe for harde livet i sommer ferien og ha deltids jobb etter skolen da. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Joda, det vet jeg... Men HVOR skaffer man disse jobbene? Noe spess. du tenker på? Altså, å gå med avisen synes jeg er bortkasta tid, bruker mye tid på det, og dårlig betalt... Så, jeg ser etter andre alternativer enn de helt vanligste firmaene som driver med "push på ungdommen en lett jobb som er dårlig betalt og som tar lang tid... de tar den uansett...." ... Joachim Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Plukke jordbær? ikke vet jeg, jeg... arbeidskontoret? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Arbeidskontoret? Hvor ligger det? Har det en internett side eller noe jeg kan sjekke ut? Høres tøft ut! Takker! :smile: Joachim (har en pc jeg må få kjøpt snarest... (buisness behov(trekker fra moms.. )) Joachim Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 http://www.aetat.no tror jeg det er, gidder ikke å sjekke nå... :wink: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 jobber deltid i en matvarebutikk. sende bare en jobbsøknad hvor jeg fortalte om tidligere "jobberfaringer" og hvorfor jeg ville ha jobb. rimi og rema annsetter vel mange ungdommer til deltidsarbeiding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå