Gå til innhold

Var denne sommeren rævva overalt?


Jan

Var det sol der du bor i sommer?  

177 stemmer

  1. 1. Var det sol der du bor i sommer?

    • Ja, vi hadde da noe
      126
    • Nei, det var bare sorgen
      50


Anbefalte innlegg

Hadde det fint helt på starten her hjemme (drammen) med sol og sommer fra slutten av mai t.o.m slutten av juni... Da var det helt KONGE! 30º i skyggen etc. Men så kom juli... siden har det vært rett og slett DRITT. Denne uka har det vært litt fint faktisk, men da har jeg jobbet og begynnt på skole, så i dag, når det har gått opp for meg at skolen har begynnt så sitter jeg igjen med denne følelsen:

 

OMG! WTF? SUMMER IS OVER I'M GOING TO DIE!!!

 

Føler at jeg har kastet bort sommeren på fyll og faen egentlig. De to ukene som det var finest vært var jeg på fylla annenhver dag, og fyllesjuk de dagene jeg ikke var på fylla... Har ikke vært en eneste lang dag på stranda :( Jeg lever på sommermånedene og sola, så jeg må nok få tatt det igjen ganske så fort (prøve til søndag) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regn omtrent hver dag, førte til nesten *misbruk* av WoW, og fatter har klagd over hvorfor jeg ikke malte? Skulle gjort det, men gidder ikke det i jævla regn, og aller helst vært ute med venner, b\men dårlig vær og ingen venner hjemme førte som sagt til masse WoW.

 

Sagt det flere ganger til kompiser...værste drittsommer ever.

Lenke til kommentar

Sommer og sommer fru Blom...

 

Den blei ikke helt som jeg hadde håpet på , og planlagt, mye gikk til helvette da jeg plutslig måtte en liten svipptur til Thailand, gikk glipp av Treungenfestivalen ( www.treungen.no ) , og et par fester hjemme :p

Siden jeg ble avskilta på go' mopeden min, så måtte jeg selge den, så "mopedlivet" blei det lita av :( Har hatt et par høydepunkter med en genial uke på fylla på en hytte i Nevlunghavn, og et par bra fester, men that's it ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...