Gå til innhold

Var denne sommeren rævva overalt?


Jan

Var det sol der du bor i sommer?  

177 stemmer

  1. 1. Var det sol der du bor i sommer?

    • Ja, vi hadde da noe
      126
    • Nei, det var bare sorgen
      50


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Været var veldig bra rett etter sommerferien startet rundt på skolene, og det holdt seg knall i to uker, men så fulgte en måned med 6 grader på natta, regn, tåke og generelt utrivelig vær til sommer å være. I det siste så har det bedra seg en del da.

Sommeren generelt har vært ganske grei, men fremdeles litt under gjennomsnittet, ikke noe å hoppe i taket for i grunn. Har jo fått hoppa en del trampoline, truffet gamle kjente, grilla og bada litt og det trekker opp litt :)

I fjor og året før var det knallvær, og det merker jeg er viktig for meg for at en sommer skal kunne bli bra, samt at man kan gjøre det jeg nevnte ovenfor hele tida nesten, det er virkelig noe av det beste jeg vet. Selvsagt så kan man jo ha det fortreffelig uten at sola er her, men alt blir så mye bedre når den faktisk er her :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skjønner ikke hva folk sutrer etter, vi hadde da to-tre uker med knallvær i begynnelsen av sommeren, og det pleier ikke være mer enn det vi får? Jeg fikk i hvert fall nok, solte meg en hel time. Nå ser jo været ut til å ta seg opp igjen også til skolestarten, så sommeren blir nok grei den, sett under ett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...