Poor Leno Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kan da ikke tro at det var hallen det stod på egentlig, for det finnes mange haller her i verden! De har jo hatt O-LAN på varemessa i Lillestrøm også! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jo, husker jeg leste et sted at hallen OL vil bruke, ikke ble godkjent av brannvesenet. Men, som Poor Leno sier, det finnes jo mange haller i Oslo. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Men, som Poor Leno sier, det finnes jo mange haller i Oslo. Men man må ofte søke om å ha haller i opptil et år på forhånd...... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Men, som Poor Leno sier, det finnes jo mange haller i Oslo. Men man må ofte søke om å ha haller i opptil et år på forhånd...... Joda, men da er det slapt av arrangørene å ikke søke ett år i forveien, ikkesant!? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Men, som Poor Leno sier, det finnes jo mange haller i Oslo. Men man må ofte søke om å ha haller i opptil et år på forhånd...... Joda, men da er det slapt av arrangørene å ikke søke ett år i forveien, ikkesant!? Det er mye jobb å arrangere et så stort arrangement, så de greide rett og slett ikke mer. Er vel i grunnen så enkelt. Man sender ikke inn søknader vilt heller. Søker man et sted, så må man bruke det, og får man det ikke, så er det synd. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Valhall er i grunn et helvette når det gjelder arrangemanger. Brannsikkerheter etc. gjør det nesten umulig å arrangere noe skikelig der. Igrunn skulle ikke hallen blitt bygd slik den er nå. Oslolan er ikke TG, så slutt å whine om at det suger i forhold. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ...Oslolan er ikke TG, så slutt å whine om at det suger i forhold. Herregud da.... OsloLAN er vel like mye LAN som TG vel? Det er bare i en litt mindre størrelse...! Det burde ikke bety at det skal være dårligere enn TG for det vel?... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ...Oslolan er ikke TG, så slutt å whine om at det suger i forhold. Herregud da.... OsloLAN er vel like mye LAN som TG vel? Det er bare i en litt mindre størrelse...! Det burde ikke bety at det skal være dårligere enn TG for det vel?... Nei nei. Men når du sier at du ble skuffet fordi du var på TG først, blir det blannede meninger. Personlig dro jeg på Oslolan, og det var langt over mine forhåpninger. Ja, nettverket bølla i starten, og det var en brannalarm, men den fikk vi beskjed om to timer før. Oslolan er mindre, valhall har noen ville brannregler, sliker det bare. Ja jeg er ening, Tg var bedre en Oslolan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå