PoNdUs Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Sitter og ser på www.oslolan.no men der står det ikke no ... noen som vet om de skal ha OsloLan i år? Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Men det skal være www.SarpeLAN.org en time syd for Oslo i november Egen avdeling for dem over 20 år Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 OsloLAN var en total katastrofe i fjor...! Jeg ser uansett ingen grunn til å dra dit igjen..! Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 OsloLAN var en total katastrofe i fjor...! Hvordan da? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 OsloLAN var en total katastrofe i fjor...! Hvordan da? Jo, skal prøve å huske det...! For det første, hadde jeg i Mars det året vært på TG-04, noe som var en fantastisk opplevelse, hvor alt stemte, og var gøy! Jeg hadde jo derfor skyhøye forhåpninger til O-LAN også! Ok... -Kjempelange køer, og utrolig lang ventetid møtte oss.... De åpnet dørene lenge etter det var annonsert! -Brannalarmen gikk én eller to ganger, og alle måtte "evakueres"... -Dårlig linje noen ganger (Noe som også var et problem under TG-05) Husker ikke så mye av det egentlig, men jeg var skikkelig ufornøyd..! Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har sagt det før, jeg sier det gjerne igjen. Hvis du drar på et stort lan eller dataparty for å oppleve et kjempestabilt nettverk, ingen køer og at strømmen aldri går. Da må jeg nok skuffe deg. Tenk heller å dra på et party/lan for opplevelsens skyld. At du får tingene over kan i blant være en stor bonus, men det er INGEN som helst garanti! Noen på en rad ved siden av deg kan ha det perfekt, mens din rad sliter med alt. Crew på slike store sammenkonster gjør alt de kan for at ting skal fungere knirkefritt. Dessverre er det en viss bingo-faktor som forandrer seg fra år til år. Det er det ingen har kontroll over. Sånn er det bare. Klart, man planlegger ting så godt man kan fra år til år og prøver å lære av feil som ble gjort. Men ja.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Joda, greit nok! Vet jo alt dette, men på TG var ikke dette noe stort problem! Altså, det jeg på en måte prøver å si, er at du heller bør spare pengene dine, og reise opp til Hamar isedenfor! Det er mitt tips! Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 den giga linjen dem skryter av er bare tull og nå trenger ikke folk å dra på lan alle har nesten bra linjer adsl2 cabel o.s.v Lenke til kommentar
am3k Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Vi har en egen kategori for LAN-parties flytter tråden dit fra nettverks kategorien Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Tviler sterkt på at OsloLAN blir siden dem ikke har publisert noe enda, Et alternativ kan være Suntime Gathering på Gjøvik 1. til 4. oktober. Endret 18. august 2005 av sunbug Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Han spurte ikke om andre LAN, eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Beklager så mye at jeg kom opp med et alternativ da. Siden OsloLAN ikke har publisert noen info enda tviler jeg på at det blir noe av i år. Men jeg er verken Gud eller Jesus så fullt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Ikke bli sinna, bare merka mer reklame og topicsvar.. Var bare en liten bakhodenotis.. Tviler også, uansett ikke noe problem for har hørt så mye dritt om det at jeg kjører bare TG for i år/neste år et eller annet! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Da ser det ut til at OsloLAN er over for godt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Oi...... Men skjønner det godt...! Når de legger OsloLAN samtidig som TG, må de jo være litt spesielle........ Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Nå ble det jo aldri holdt samtidig som TG, da. De fikk problemer lenge før den tid, og måtte dermed avlyse det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Ok...! Men bare tanken på å holde et annet LAN samtidig som TG...? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Eh, ja? Jeg ser ikke helt problemet. Aldersgruppen som var på OsloLAN var som oftest en del lavere enn det som pleier å være på TG, av en enkle grunn at det er mange unge i Oslo-området som ikke får lov til å reise til TG. Derfor hadde det nok vært en god del folk som hadde møtt opp på OsloLAN. I tillegg fristet OsloLAN en del mer for gamere. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Joda, sikkert sant nok det! Men Veldig mange som drar på TG hadde nok dratt på O-LAN hvis det hadde vært forskjellige tider! O-LAN er nødt til å tape på det.... Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 19. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) var det slik at de ikke fikk godkjent hallen? Mener det var det de sa sist gang at brannvesenet ikke godkjente hallen derfor ble det ikke noe av lan'et... Så er vel derfor det ikke er flere OL Og de kunne da skrevet mere hvorfor de ikke har flere lan... Tåpelig og bare skrive GAME OVER da. Endret 19. august 2005 av PoNdUs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå