Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Whoa, deja vú. They must have changed something. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Den står nok på CD-coveret eller den lille boken som fulgte med. Hvis du har rotet vekk dette, kan jeg ikke se hvordan vi kan hjelpe deg med å lete... Anbefaler deg å ta en titt under senga og bak bokhyllen. LeD Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Den står bakpå cd-coveret. Jeg har mitt eksemplar foran meg, så det er 100% sikkert. Lenke til kommentar
Dr.Xterminator Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Jeg har mistet cd kovret!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Neineinei...,har du "rotet" vekk cd-key`en? :smile: Du får leite da veit du. Tipper den sitter bakpå ORIGINALcoveret på ORIGINALspillet! :wink: Lenke til kommentar
Dr.Xterminator Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Nei men før **** da kan dokker ikke før ******* si den te mæ din hæst ***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Dr.Xterminator Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Før H.Æ.V.E.T.E. DA DIN N.I.G.G.E.R Lenke til kommentar
Dr.Xterminator Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 NIGGER-NEGER-BLACKASS Lenke til kommentar
LeD Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 "Aldri før har så mange retningslinjer vært brutt av så få, på så kort tid." Har du mistet CD-coveret kan kanskje Blizzard være behjelpelige på [email protected] eller tlf (949) 955-1382. LeD Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hør her, din skrikhals. Hvis en her skulle gi sin CD-key til deg, ofrer denne personen samtidig muligheten til å spille på Battle.net fordi DU bruker den. Da er det VEDKOMMEDE og ikke du som blir oppfattet som en lovbryter av Blizzard. En CD-key kan ikke brukes mer enn 1 gang samtidig, vet du. Så gi deg med den infantile holdningen din og KJØP spillet. Det er din egen feil at du mistet coveret med CD-keyen på, du må ikke tro at Blizzard (eller noen andre for den saks skyld) vil gi vekk en ny key. Da får du heller kjøpe spillet på nytt. Kom an, Starcraft begynner å bli et gammelt spill - det koster nok ikke mer enn 250-300 spenn..! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 I tråden han startet i går, skrev han at han hadde fått spillet brent. Det sier vel sitt. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Tråden stenges, hvorfor er vel rimelig åpenbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg