tørrfisk Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) NB! LarsP, julenissen og andre brukere som blir grusomt støtt av slike tråder må IKKE lese i fare for varige men og traumatiske anfall! Hvor får man kjøpt skikkelige boots? Ikke sånne grusomme lærhomse-støvler de har på Darklands! Spørr for en venn av meg som spiller i black metall band. Endret 17. august 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det med USB eller Firewire tilkobling han vil ha? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Helst Firewire, flott viss de har raid og Ahahaha, jeg aner ikke hvordan jeg klarte å prestere å bomme på OT-baren Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Flyttes til OT-baren. Geir Endret 17. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 http://www.newrockstore.com/zona3/catalog/....php?cPath=18_1 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har slettet en rekke spam-poster, blant annet fra personer som skal trå litt forsiktig i dørene i utgangspunktet (de har ikke så mye å gå på for å si det sånn). En spampost til her, og en advarsel evt. utestengelse blir resultatet. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bodymap på arkaden i oslo har masse sånt, mener også at det er en annen butikk på arkaden som har det Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Skoringen. Hihi Kan jo alltids foreslå det for han, men er godt mulig at det ikke er det han leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå