hansol123 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 letter gærning etter den tråden om visdomsord men finner den ikke noen som har link? Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=272381 ? Endret 17. august 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Her er et visdomsord fra meg,orddeling er noe dritt! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Og her er et visdomsord fra Nettiketten: Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg? Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Spørsmålet anses som løst og tråden stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg