Gå til innhold

Geforce 7800 GTX Vs The world

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, makan til hetsing av post skal man lete lenge etter, idioti uten tvil.

- - -

Jeg tror nok ATI kommer til å slå tilbake hardt mot nVidia og de kommer nok til å vinne med sitt svar på 7800GTX, men som markedet er, folk slår frem og tilbake, det er en evig kamp og for det meste så teller smak å behag.

Men tror nVidia sin markeds andel kommer til å stige endel i fremtiden i forhold til hva som har vært før. ATi har jo ligget ovenpå en god stund nå.

Lenke til kommentar
Du bør også unngå åpenbare krangler. Eksempler på dette kan være å starte en tråd hvor du kun spør noe ala "Hva er best av AMD og Intel" eller "nVidia og ATi" eller andre produsenter. Finn heller frem til to spesifikke produkter av de to produsentene og spør hvilket av de to produktene som yter best. Hvis du absolutt har en trang til å spørre etter den generelt sett beste av de to produsentene, spør heller mer spesifikt som f. eks. "Hvilken av de to følgende produsentene er best på pris/ytelse?: " eller "Hvilken av de følgende produsentene har det produktet som yter best?:". Går situasjonen ut av hendene på deg kan du gjerne tilkalle en moderator

Jeg tror ikke denne tråden går noen vei. Etter litt grubling har jeg kommet til at den stenges.

Til de som følte trang til å kommentere tråden i tråden: Den slags kommentarer er bare spam i strid med retningslinjene og kan være advarselsgrunn. Bruk rapporteringsknappen:

Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg?

Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...