Alastor Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Må bare komme med en "anbefaling" på noe musikk jeg fant fram i dag. Dette albumet er en hel del sanger Iron Horse har laget covere til i bluegrass-stil. Altså Nothing Else Matters i speeda opp versjon med texas-dialekt-vokal, 3 banjoer osv osv osv. Og det er fullstendig RÅTT Anbefales så sinnsykt..noen flere her som har hørt dette? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 :!: Jeg sitter å hører på nå, og jeg holder på å le meg skakk. Tøff plate og takk for anbefalingen. Har du hørt "Black & Bluegrass: A Tribute to Ozzy Osbourn & Black Sabbath" også Alastor? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Må bare komme med en "anbefaling" på noe musikk jeg fant fram i dag. Dette albumet er en hel del sanger Iron Horse har laget covere til i bluegrass-stil. Altså Nothing Else Matters i speeda opp versjon med texas-dialekt-vokal, 3 banjoer osv osv osv. Og det er fullstendig RÅTT Anbefales så sinnsykt..noen flere her som har hørt dette? Dette høres litt merkelig ut, jeg mente Iron Horse var et sørstatsaktig rock-band ffra 70-tallet...? Er det samme gutta? Tror Vinnie, eller Carmine Appice spilte på en innspilling. Kan hende det er to forskjellige ting. T'Weed Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hører på de nå, STEIKE hvor kult det var :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg fant noen sampler, og musikken var jo über-ultrabarsk. Men jeg klarer ikke å finne noen nettbutikker som har CD-en. Noen som føler for å hjelpe meg? EDIT: Samplene. Endret 17. august 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...3506656-4278221 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ja, har hørt disse før. ganske kult egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå