Gå til innhold

Hvorfor fikk jeg ikke se The Island gratis?

Togo

Anbefalte innlegg

Kom nettopp hjem fra kinoen etter å ha sett the Island. Filmen i seg selv var OK minus: For mye non-stop Hollywood action synes jeg. Men det som slo meg mest: Hvor satans mange reklamer det var i denne filmen. Fra toppen av hodet husker jeg disse: MSN Search! (når de var i den informasjonskiosken) - Chevroleten som ble påkjørt (denne var værst synes jeg, skinnende ren bil som står midt i bildet i 5 sekunder uavbrutt) - Aquafina (på de diverse barene de besøkte) - Puma (de skoa han hadde på seg) - Nike (ikke helt sikker, men er rimelig sikker på at de treningsdraktene de hadde på seg var Nike, men igjen, ikke sikker) - Cadillac (den bila de tok) - Et eller annet klokkemerke som jeg ikke husker (når han tar på seg klokker) - Calvin Klein (når hu ser seg selv på TV) - En eller annen drikk jeg ikke vet hva er (når de besøkte Tom Lincoln).

Burde vi vært betalt, om ikke få se denne filmen gratis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Nei, har jo sett filmen og det er som du sier helt vanvittig mye reklame. Filmen har nok fått en del ekstra cash pågrunn av dette noe som kunne ført til en bedre film, men nei. Filmen er hollywood på sitt verste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
hvorfor skal filmer absolut tjene penger på at merkevarer blir vist? ofte er det tvert om at de må betale penger for å vise merkevarer..

Det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

Så lenge det er reklame med måte så går det bra.

Må bare nevne en film jeg så for et par år siden, den var dritbra med bra skuespill og historie, så plutselig får han hovedpersonen en Coca Cola av noen andre, så åpner han den sakte, drikker den sakte og avlsutter det hele med "Aaaaaah, It taste soooo goooood"! DA måtte jeg le!

Lenke til kommentar
Jeg synes det var gode virkemidler og at fimen fikk et "litt" mere realistisk preg. Heller slik reklame, en og vente i 20min før filmen.

Jeg venta da vitterlig 10 minutter før filmen starta, så ikke kom her å si at reklamer i film gjør til at det er mindre reklame før filmen!

Lenke til kommentar
litt OT: Jeg la sinnsykt godt merke til produktplasseringen i Blade Trinity. Når Jessica Biel la sanger inn på iPoden og man ser hun sitter med en mac med iTunes oppe. Og ofte fokuserte de på at hun tok på seg øreproppene og sånn..

Helteit :mad:

Dette var teit ja, og filmen i seg selv var den svakeste i Blade serien.

Og film og spill, osv er de nye offrene for reklame i det siste. So what it`s just a movie. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg synes det var gode virkemidler og at fimen fikk et "litt" mere realistisk preg. Heller slik reklame, en og vente i 20min før filmen.

Jeg venta da vitterlig 10 minutter før filmen starta, så ikke kom her å si at reklamer i film gjør til at det er mindre reklame før filmen!

Tenker på sikt jeg. Kanskje man etterhvert kan kortened kinoreklamene mot at Tom Cruise slurper cola. Vel og merke i normalt tempo.

Lenke til kommentar

Hvis reklamer skulle ha blitt plassert i filmer etter min mening så burde de ha fått normale plasser og shots som føles normale for filmen. Vil ikke ha en film som stopper opp for å si "We'll be right back after a few words from our sponsors".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er Michael Bay, folkens! Ha litt verdighet og se filmer med bakmenn som faktisk har skrupler.

Edit: Ok, meningsløst innlegg.

Produktplassering er helt ok, så lenge det ikke går utover filmen. Har enda ikke sett The Island, men Apple var flinke til å dra Blade Trinity enda lenger ned i dass.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Heh ja.. De siste gangene jeg har vært på kino, har det vært så mange reklamer før filmen at vi vurderte å gå ut i ren irritasjon. Så kan folk si hva de vil.. når vi betaler ganske mye for en kinobillett, forventer vi faktisk å få sett filmen før vi sovner.

Kan være at jeg sutrer, men alle mine venner deler samme oppfatning uansett, så vi ser de aller fleste filmene på våre hjemmekinoanlegg istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...