Gå til innhold

Lage backup av mitt xp ferdig aktivert?

Anbefalte innlegg

Går det?

Vil lage en oppstartscd som allerede har aktivert xp, jeg har seff kjøpt xp og vil bare slippe å ringe M$ om jeg skal reinstallere, vil også integrere sp2 på den siden xp cden bare har sp1..

Viktig at den blir godkjent som ekte så jeg får alle oppdateringer...

EDIT: er ikke intr i å lage piratkopi av den... Om det blir det samme som pirat nytter det ikke..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker å installere XP, aktivere, og så installere SP2 og alle oppdateringer - så lager jeg et Ghost-image som jeg siden enkelt kan bruke til å reinstallere WinXP. Dette imaget har jeg lagret på en partisjon på disken. Det blir nesten det samme som du spør etter, og kan godt lagres på en dvd. Forskjellen er bare at det ikke er en oppstartcd. Men det jeg kaan gjøre er å boote fra Norton Ghsot-CDen, og installere imaget fra DVDen via den. Dette er vel ikke helt det du spurte etter, men kanskje du kan bruke løsningen likevel?

Lenke til kommentar

Med Norton Ghost kan du lage ett image av c stasjonen din. Finner mere info på Symantec om programmet her.

Har image av alle pcene her i huset så det tar bare noen minutter og gjennopprette c stasjonene vis noe skulle skje.

Akiveringen din blir ikke borte når du bruker ghost.

(Edit) pmarius var litt før ute men håper du har fått litt mere info om dette.

Endret av Chevelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...