_Daniel_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei.. Jeg har en SATA disk som er installert, men får den IKKE opp på Min Datamaskin.. Må jeg kanskje lage en partisjon på den?? Hvordan gjør jeg det??? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Du må nok formatere ja. Høyreklikk Min datamaskin (My Computer) og velg Behandle (Manage). Her finner du forhåpentligvis den nye disken under Diskebehandling (Disk Management). Høyreklikk disken og lag partisjon(er) og formater. Pass bare på at det er riktig disk du formaterer. Endret 16. august 2005 av Pengu Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Nopp, Ikke noe SATA disk under der.. BIlde: Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har du forsøkt å rulle med rullefeltet til høyre? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) ikke i den øverste lista men den nederste du ser på høyre side at man kan scrolle ned EDIT: to sek for sent ja Endret 16. august 2005 av MAndreas Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Alle kontakter er satt skikkeleg i og Satakontrolleren er ikkje deaktivert i bios eller noko slikt? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Ja, De TO ledningene til SATA disken sitter GODT i, Disken får strøm hvertfall, fordi den blir ganske så varm... Men deaktiver aktivere SATA disken i Bios?? Åssen? HVordan? HVor?? Nytt bilde av Databehandler: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ser jo disk2 der....den må formateres......og så må du opprette en partisjon der.... Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) der er den jo, den med den svarte linjen er den nye disken...... høyreklikk på den og formater EDIT: s**an! sen igjen! Endret 16. august 2005 av MAndreas Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Var det itte det je tenkte... Aua er det første man blir blind på... :!: Endret 16. august 2005 av Pengu Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Nei nei nei nei!!! Dere ser feil..! Det er ikke noe SATA disk.. Jeg har tre disker på pcen.. TO IDE og EN SATA(som ikke fungere) De to IDE er i bruk og fungere 100% Men er SATA disken som ikke fungere... Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Nei nei nei,, Faen, Så feil nå IGJEN:.:!!! Dere har riktig:D Der er den jo :D:D Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Sånn, Da er formateringa og ny partisjon i gang.. Nå burde vel Min Datamaskin finne den???:D:D:D Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 SÅnn:D Da er SATA disken i Min Datamaskin!!! Vente bare på at den er ferdig med og formatere... =) Tusen hjertlig takk dere som hjalp meg..! Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 *peke tunge til mandreas* Er ikke lett når øynene svikter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå