andrvas Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Har et Club3D GeForce 6800 kort, som er overklokket (ikke noe sinnsykt). Kjører standard kjøling, som til nå har funket fint, temp. under load har ligget rundt 60-70 grader. Jeg installerte istad et program som heter Speedfan, brukte det et par ganger til å sjekke temperaturer osv, før jeg sletta det igjen. Det merkelige som nå er skjedd er at temperaturen i grafikk-kjernen "er" på 256 grader. I.o.m maskinen og alle spill funker fint, regner jeg ikke dette som tilfelle. Er det noe feil med drivere/innstillinger, eller kan temp. måleren ha blitt ødelagt? Endret 16. august 2005 av andrvas Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Installer driveren på nytt, sikkert der feilen er. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Installer driveren på nytt, sikkert der feilen er. Glimrende, fungerte kjempebra! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå