covenent Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 har tenkt på å kjøpe fifa street til ps 2 men vet ikke om de er noe bra. noen som kan gi meg en omtale om spillet? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Artigt og spille litt, men du går fort lei Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Artigt og spille litt, men du går fort lei enig der, da spilte jeg dt hos en kompis min for første gang. spilte på høyest vanskelighet (superhard), slo jeg dem lett! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ja, det er dritfett i to timer. Så er det støvmaskin #1. Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hvis det hadde vært Xbox LIVE! på Fifa Street så ville det hatt betydelig mer levetid. Ble skuffa når det ikke var det jeg. Menmen. Bruke 600 ,- på et spill man spiller maks i 2 timer alene så er det idiotisk, men når man spiller med kompiser så er det genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå