Gå til innhold

Ukens retro: T28 (1999)

Anbefalte innlegg

He heyyy...

går rundt med min fullt fungerende T29s jeg enda.

ikke en eneste knirk i mobilen. ingen løse deler. Deilig å ha en telefon hvor ingeniørene har laget den... og ikke designeren.

Venter til neste år med ny mobil når jeg får god 3g, mp3 og bedre kamera i samme telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde T39s. Den var deilig. Og en kamerat er glad den er triband når vi var i USA når han ble sittende igjen i immigrasjonen og ei fortvilt dame fra British Airways ringte meg og lurte på om vi hadde hotellpapirene :D

Min mobilhistorie:

Philips Diga <- klassisk skjittelefon

Nokia 6110

Nokia 7110

Ericsson T39s

Nokia 7610 (Første symbiansaken)

Ericsson T610

og nå:

Samsung SGH-D500 <- Inn på service. For å si det sånn. Jeg er ericsson fan. så neste telefon blir ericsson.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hahaha! Denne husker jeg godt! To stykker i klassen hadde denne mens jeg måtte nøye meg med en T18s :(

Husker den geniale reklamen! En kar står å prater på et øde sted med sin T28 etter at bilen har brutt sammen. Han blir så strålet opp og kidnappet av aliens! De sjekker ut Ericsson-telefonen et øyeblikk, og spiser den(!!) Enkel kommentar fra den sultne alien: "Hmm.. tastes like chicken!"

Genialt! :thumbup:

Uansett, min historie:

ericsson_gf768.jpg

Ericsson GF768 (Denne vant jeg i en konkurranse på ericsson.com!)

Ericsson_T18s.jpg

Ericsson T18s

4202.jpg

Ericsson R320

nokia8210.jpg

Nokia 8210 (I ca 3 dager... takkogpris!)

87_1.jpg

Ericsson R380s (Første smartphone ever?)

1099859644750.jpg

Ericsson R520m (Tigertelefonen - Første i verden med GPRS - Første i verden med Bluetooth)

t68i.jpg

Ericsson T68i (Første i verden med støtte for MMS)

l104935.jpg

Sony Ericsson T610

K700i-large.gif

Sony Ericsson K700i

S700.gif

Sony Ericsson S700i

Fornøyd med Ericsson? Jeg? Neeei, det kan du vel ikke mene!? :p Av alle disse har kun R380s vært inne på reperasjon. Ja, og selvfølgelig 8210en da. Den var inne tre ganger på kun kort tid, og vips! Pengene tilbake! Takkogpris! :D

Og nå er jeg stuck. Finner ingen telefoner jeg har lyst på, enda jeg har hatt S700i i over et år... Muligens P990 når den kommer, men den er vel i største laget...

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...