Stonescream Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 He heyyy... går rundt med min fullt fungerende T29s jeg enda. ikke en eneste knirk i mobilen. ingen løse deler. Deilig å ha en telefon hvor ingeniørene har laget den... og ikke designeren. Venter til neste år med ny mobil når jeg får god 3g, mp3 og bedre kamera i samme telefon. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg hadde T39s. Den var deilig. Og en kamerat er glad den er triband når vi var i USA når han ble sittende igjen i immigrasjonen og ei fortvilt dame fra British Airways ringte meg og lurte på om vi hadde hotellpapirene Min mobilhistorie: Philips Diga <- klassisk skjittelefon Nokia 6110 Nokia 7110 Ericsson T39s Nokia 7610 (Første symbiansaken) Ericsson T610 og nå: Samsung SGH-D500 <- Inn på service. For å si det sånn. Jeg er ericsson fan. så neste telefon blir ericsson. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hahaha! Denne husker jeg godt! To stykker i klassen hadde denne mens jeg måtte nøye meg med en T18s Husker den geniale reklamen! En kar står å prater på et øde sted med sin T28 etter at bilen har brutt sammen. Han blir så strålet opp og kidnappet av aliens! De sjekker ut Ericsson-telefonen et øyeblikk, og spiser den(!!) Enkel kommentar fra den sultne alien: "Hmm.. tastes like chicken!" Genialt! Uansett, min historie: Ericsson GF768 (Denne vant jeg i en konkurranse på ericsson.com!) Ericsson T18s Ericsson R320 Nokia 8210 (I ca 3 dager... takkogpris!) Ericsson R380s (Første smartphone ever?) Ericsson R520m (Tigertelefonen - Første i verden med GPRS - Første i verden med Bluetooth) Ericsson T68i (Første i verden med støtte for MMS) Sony Ericsson T610 Sony Ericsson K700i Sony Ericsson S700i Fornøyd med Ericsson? Jeg? Neeei, det kan du vel ikke mene!? Av alle disse har kun R380s vært inne på reperasjon. Ja, og selvfølgelig 8210en da. Den var inne tre ganger på kun kort tid, og vips! Pengene tilbake! Takkogpris! Og nå er jeg stuck. Finner ingen telefoner jeg har lyst på, enda jeg har hatt S700i i over et år... Muligens P990 når den kommer, men den er vel i største laget... Endret 15. oktober 2005 av thklinge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg