Gå til innhold

Skal ha ny psu. Minst 500W, må være kraftig!

Anbefalte innlegg

Sitter her nå på en bZerk 500W. Ikke det at den er for svak, men skal ha en ny en fordi denne skal drive 2 stk. tec. Når jeg nå først skal kjøpe ny bør den være ganske kraftig! Har tenkt på Mist 500W? Har hørt litt forskjellig om OCZ powerstream så er blitt litt usikker på de. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter her nå på en bZerk 500W. Ikke det at den er for svak, men skal ha en ny en fordi denne skal drive 2 stk. tec. Når jeg nå først skal kjøpe ny bør den være ganske kraftig! Har tenkt på Mist 500W? Har hørt litt forskjellig om OCZ powerstream så er blitt litt usikker på de. Noen forslag?

Wil anbefale Tagan sin 580w. Det er meget gode og solide.

Se denne posten: Tagan 580

Lenke til kommentar

Wil anbefale Tagan sin 580w. Det er meget gode og solide.

Se denne posten: Tagan 580

Bruker du denne selv når du bencher?

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Bruker du denne selv når du bencher?

Takk for svar!

Hei,

Ja har brukt både den og OCZ sin 520w. Liker OCZ'en godt til benching, men til en 24/7 maskin ville jeg valgt Tagan. Er vist en del OCZ psu som har tatt kvelden har jeg hørt .

Har selv hørt det. Det blir jo et godt overklokket system den skal drive, med en god del diskr og. Men den Tagan psu'n så "habil" ut ja :) Hvordan synes du støynivået er på denne?

Edit: Om de har psu'n på netshop er det et stort pluss! Ser at de ikke har tagan der, men derimot OCZ. Hvos kan denne Tagan kjøpes og hva koster den?

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Har hatt 2stk OCZ PowerStream 520w PSU'er, ene tok kvelden etter en uke, andre levde i ca. 6 måneder.

Jeg synes også støynivået på OCZ er mye høyere enn på MIST 500w

Du sitter på Mist nå? Og vil heller anbefale den enn OCZ?

Sitter på MIST nå ja.

Har ikke TEC så jeg kan ikke svare på om den er kraftig nok for det.

MIST'en er VELDIG stille, du skal være god hvis du legger merke til den vifta, da må du ha vannkjølt PSU eller passiv PSU.

Har bare brukt MIST i 1 uke nå, er veldig fornøyd, håper den lever lengre enn OCZ..

OCZ passer nok bra til benching, men mindre bra til 24/7 bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...