Gå til innhold

Trikkekontroll som truer barn?

Vorpal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og oslo sporveier har faktisk etter de begynte å slå ned på sniking klart å få snik prosenten ned så mye  at det nesten er sykt..

Hvorfor øker da bilettavgiftene/'gebyrene'?

prisen på kollektivtransport er den komunen som bestemmer ..

Oslo Sporveier er meg bekjent et AS?

stemmer det .. (tror jeg) men uansett så er det kommunen som bestemmer prisene på kollektivtransport

Lenke til kommentar
Etter signaturen din å dømme tror jeg ikke du skal leke uskyldig.

hva mener du med det?

mye av grunnen til at jeg ble bannet hadde lite med personhets å gjøre..

bare den siste 10% var det :p

JokkeR: skjønner du det enda ikke? de vil ikke ha snikere som kunder..

Joachim takk. Eventuelt Jocke.

De vil ikke ha snikere som kunder. Nei vel. Men fordi at jeg en eneste gang kjøpte feil type billett - vil de ikke da ha meg som kunde?

Lenke til kommentar
Uansett om det var et uhell eller noe du gjorde bevisst, så taper de jo like mye penger. Folk som sniker enten de er svarte, brune, gule, grønne, hvite, rike bortskjemte barn eller fattige narkomane fortjener de straff.

Om du pleier å snike eller om du pleier å betale for deg har litt å si...

Kontrolløren vet vel ikke om du er en vanesniker eller om du betaler for deg til vanlig? De ser jo fere tusen annsikter daglig, så med mindre du er stor, skallet og har masse tattoveringer i annsiktet kjenner de deg neppe igjen.

Lenke til kommentar
Uansett om det var et uhell eller noe du gjorde bevisst, så taper de jo like mye penger. Folk som sniker enten de er svarte, brune, gule, grønne, hvite, rike bortskjemte barn eller fattige narkomane fortjener de straff.

Om du pleier å snike eller om du pleier å betale for deg har litt å si...

Kontrolløren vet vel ikke om du er en vanesniker eller om du betaler for deg til vanlig? De ser jo fere tusen annsikter daglig, så med mindre du er stor, skallet og har masse tattoveringer i annsiktet kjenner de deg neppe igjen.

Hva er sannsynligheten for at en som faktisk har betalt en billett, som han kunne reist lovlig med to dager tidligere, pleier å snike?

Lenke til kommentar

Det er VELDIG mange som 'kjører på den der', at; Man "glemte" fordi man akkurat har blitt "gammel nok". Jeg sier ikke at du er en slik person, men forteller bare at en kontrollør møter mange varianter rundt akkurat den grøten.

Sporveien har sitt eget kundesenter. Kort oppsummert, så hadde du IKKE en gyldig billett for reisen, uansett om det var med mening, eller ikke. Kontrolløren ilegger deg da et gebyr, og du har så 14 dager på å enten betale eller komme med en innsigelse. Da blir det kundesenteret som vurderer saken din. Det er dems jobb. Kontrolløren gjør bare jobben sin, og du må føre saken videre selv. Du fikk tross alt et gebyr fordi det du ikke hadde gyldig billett, og det er din egen skyld, uansett hvordan du vrir og vender på det.. Så blir det da opp til Sporveien hvor snille de ønsker å være mot deg, og da har det mye å si hvordan du har oppført deg mot dem, og tidligere mot kontrollørene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...