phewBAR Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei Kjøpte en sånnen i stad.. sitti å spilt en par timer nå.. virker kjempe fin. Men lurer på den har ett lite problem med å gå "ned-høyre" altså skrått ned til høyre, i sakte hastigheter. (Ikke om jeg flytter den fort\normal hastighet) Altså bare om jeg flytter musa millimetere.. så går den enten heller rett til høyre eller rett ned. Har ikke samme problem de andre veiene. Noen andre som har en MX518 å kan svare ærlig her... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 jeg har hatt samma musa i 3 dager nå, jeg har ikke det problemet, prøvde nettopp skrått ned til høyre, sakte og fort, i alle oppløsningene, fungerte helt fint. sjekk underlaget ditt, og om du kanskje har fått et lite usynlig hår i lasern, hvis ikke er det bare å ta den med tilbake igjen og bytte i en ny Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har ikke det problemet selv nei. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har du sjekka under på sensoren at det ikkje er støv eller hårstrå som har lagt seg inni der? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hørtes mystisk ut. Har hatt musa i snart 1 måned vil jeg tro og har ikke vært borti noe lignende. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har ikke problemet her.. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Byttet musa, og ingen problemer med den nye! Var meget irriterende, den gikk enten helt vannrett eller loddrett når man tok den på skrå nedover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå