kossy Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hi sitter har og sliter etter at lynet tok strømaforsyninga mi... Lurte på om noen visste den "store" fosrkjellen på Enermax Silent Plus og Enermax Whisper... Noen anbefalinger??? Lenke til kommentar
jlianes Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg har Enermax Whisper, og vet ikke helt om jeg er fornøyd....Så lenge jeg ikke koblet på vifte nr. 2 så var den stille, men med begge viftene på er det litt bråkete synes jeg, men mye bedre enn originalvifta mi... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Sjekk ut Lepont-viftene under innkommende hos Microplex. Jeg synes de virker helt suverene. Men du har gjerne ikke tid til å vente. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
kossy Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Hmmm... Dette skulle ikkje vere enkelt nei. Lepont ser bra ut, men dei gir nøyaktig samme info som enermax.... "støysvak"... Jaja... Men ej trur ej venta å ser om her e fleire me litt info om ditte her. Men veit du kor stor støyen e i dB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå