paalolse Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei Er det noen som kan gi et lite hint om hva en canon xm1 er verd nå. Mvh Pål Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg gir deg 6000,- Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hei Du ble nok litt lurt der, jeg starta posten for å få en vettu pris på en xm1 for å kjøpe en selv. Jeg har en nabo som har liggende en xm1 og han sa at jeg fikk komme med et tilbud til han så skulle han vurdre salg. Pål Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hehe... ja, det er jo lov å prøve seg... men jeg må vel ærlig innrømme at jeg ikke har altfor stor peiling på hva et slikt kamera kan være verdt... Canon xm2 ligger vel på ca 20 000,- så jeg vet ikke hvordan halv pris av dette ville gjøre seg... ? Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Da var den kjøpt Ja da ble jeg enig med nabooen og er nå lykkelig eier av en utrolig lite brukt Canon XM1. Faktisk kun kjørt 2 taper på kamerat. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå