Gå til innhold

COOP-PC, 1557, ASUS A6K ...? priskl. 8k hjelp :)

Autopsy

Anbefalte innlegg

Hei, nå kryr det av tråder her med folk som skal ha pcer i prisklassen rundt 8000. Jeg hjelper dama mi med akkurat det samme, og trenger sårt hjelp til å finne det beste tilbudet. Tundra 1557E får mye skryt ser jeg, men den leveres uten os og annet programvare..? Alternativet er jo ASUS A6K som har annen prosessor og skjermkort, men leveres med os og programvare.. Mange maser om ibook osv, men jeg TROR ikke dette er aktuelt.. Leste litt på en tråd om coop-pcen, denne så jo relativt grei ut den også.. Dama mi skal bruke den til skolearbeid, lytting til musikk + chatting, surfing osv of course.. At den takler spill er absolutt ikke noe krav, men det litt moro å spille BFV osv over lan da :blush: hihi. Håper det finnes en datakyndig person der ute til å ta en titt på disse tre (evt noen andre?) og dele sine kunnskaper og erfaringer med ydmyke meg.. På forhånd takk :D

PS. Unnskyld at innlegget kanskje ble unødvendig langt.. :innocent:

EDIT: la til linker til de ulike pcene, slik at det blir enklere å hjelpe :)

Endret av Autopsy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hjelper dama mi med akkurat det samme, og trenger sårt hjelp til å finne det beste tilbudet.

Som du skriver selv så er det eks antall sider om dette.. Hvorfor ikke bruke vårt forum for hva det er?? (dama di setter sikkert pris på dine søk)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
De fleste skryter av alle pcene.. "jeg kjøpte denne i dag, den er dritbra, fikk en milliard poeng i markablabla". Sier meg ikke så mye liksom.. :p

:( Det blir jo vanskelig å gi deg råd når du verken gir en link til produktet, samt du refferer til dama di... ( ber moderator om å stenge denne tråden)

Lenke til kommentar

Jepp, ASUSen har integrert cam ja. Det er ikke stort bedre enn det du har på mobilen din, men det kan jo være moro.. :p Virker som de fleste velger tundraen da men. Magefølelsen min sier også at denne er bedre ettersom jeg har best erfaringer med intel selv.. Skjermkortet er veldig likt søsteren min har, og det ble jeg meget positivt overrasket over.. Kjører BFV kjempefint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...