ahumoe Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hei. Jeg lurte på hvor lenge en kan vente at HD-filmer eller DVD'er med HD kvalitet kommer på markede? Jeg mener helt vanlig filmer. Veit det finnes her men det er bare "rare" filmer. Endret 16. august 2005 av ahumoe Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det tar nok litt tid du. Regner med at 1-2 år så er de på plass. De har nettop blitt enige at HD-DVD skal bli den nye standarden og ikke Blue-Ray. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det tar nok litt tid du. Regner med at 1-2 år så er de på plass. De har nettop blitt enige at HD-DVD skal bli den nye standarden og ikke Blue-Ray. tøv.... Både HD-DVD og BR frontes som to separate standarder med dertilhørende format-krig. Det er håp om at de skal bli enige om et kompromiss, men ingen konklusjon på det. Sony har uttalt at PS3 vil ha blue-ray Jeg tror at BR har hatt best støtte i hardware-leiren, mens det har vært 50/50 på innhold. Visstnok er innhold i ferd med å tippe over til bluerays fordel også, men det er jeg ikke helt sikker på. K Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) He he ok da, så. Mener å ha lest et sted enten på VG eller IT-avisne om at de hadde funnet til en løsning da HD-DVD var mye billigere å produsere enn BR. Men ser nå i ettertid at war is on. Endret 26. august 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå