Gå til innhold

Noen flere som har blitt valgt ut beta tester for earth and

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-07 15:38, n35h4u6 skrev:

jepp lenge siden, har aldri gidda å lasta ned siden alle sa at betaen suxored, men er det konge så si fra.

Her er det en logisk brist. Du forteller at du også er plukket ut til å betateste, men gidder ikke allikevel fordi du har hørt det er så dårlig. Da er du antageligvis en av de minst effektive og nyttige betatesterne der ute. Poenget med å betateste er å gi utvikleren feedback og fortelle hva som bør gjøres bedre etc. En betatest er ikke en demo. Da har du misforstått. En beta er ikke i nærheten av hvordan det ferdige produktet er. Hvis alle var som deg hadde vi sett mange dårlige spill. Betatesting dreier seg ikke bare om å ha det morsomt. Jeg foreslår at du leser dette interessante innlegget på forumet til Age of Mythology, fra den tiden da det var i beta-fasen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-08 22:12, TST skrev:

Quote:

jepp lenge siden, har aldri gidda å lasta ned siden alle sa at betaen suxored, men er det konge så si fra.

Her er det en logisk brist. Du forteller at du også er plukket ut til å betateste, men gidder ikke allikevel fordi du har hørt det er så dårlig. Da er du antageligvis en av de minst effektive og nyttige betatesterne der ute. Poenget med å betateste er å gi utvikleren feedback og fortelle hva som bør gjøres bedre etc. En betatest er ikke en demo. Da har du misforstått. En beta er ikke i nærheten av hvordan det ferdige produktet er. Hvis alle var som deg hadde vi sett mange dårlige spill. Betatesting dreier seg ikke bare om å ha det morsomt. Jeg foreslår at du leser
på forumet til Age of Mythology, fra den tiden da det var i beta-fasen.

Altså - jeg ble valgt ut som beta tester og liker spillet - bare håper du ikke forveksler meg og "han dærre" :smile: Men det bør være mulighet på å gi feedback egenlitg... nå er det vel bare stress test regner jeg med... serveren funker, men sliter bittelitt....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-08 22:12, TST skrev:

Quote:

Her er det en logisk brist. Du forteller at du også er plukket ut til å betateste, men gidder ikke allikevel fordi du har hørt det er så dårlig. Da er du antageligvis en av de minst effektive og nyttige betatesterne der ute. Poenget med å betateste er å gi utvikleren feedback og fortelle hva som bør gjøres bedre etc. En betatest er ikke en demo. Da har du misforstått. En beta er ikke i nærheten av hvordan det ferdige produktet er. Hvis alle var som deg hadde vi sett mange dårlige spill. Betatesting dreier seg ikke bare om å ha det morsomt. Jeg foreslår at du leser
på forumet til Age of Mythology, fra den tiden da det var i beta-fasen.

Altså, vet du hvor mange som har blitt tatt ut i beta til E&B? Det er faktisk ganske mange det, og jeg er temmelig aktiv innen MMRPG sjangeren. Siden jeg hørte ganske mye negativt om det på de forumene jeg henger og i guilden min (som holder 200 veldig engasjerte medlemmer, som tester ut det meste) og at jeg fikk veldig dårlig nedlastningshastighet på serveren til EA lot jeg være å teste E&B. Jeg har vært betatester til flere MMRPG, sånn som AC, AO. Hvis han som startet threaden her syntes spørsmålet mitt var teit eller støtende har han sikkert sagt i fra. Du trenger ikke komme busende inn her med leksjoner, gjør du det hver gang du ser en "useriøs" post eller?

Øyvind

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-09 10:33, n35h4u6 skrev:

Altså, vet du hvor mange som har blitt tatt ut i beta til E&B? Det er faktisk ganske mange det, og jeg er temmelig aktiv innen MMRPG sjangeren. Siden jeg hørte ganske mye negativt om det på de forumene jeg henger og i guilden min (som holder 200 veldig engasjerte medlemmer, som tester ut det meste) og at jeg fikk veldig dårlig nedlastningshastighet på serveren til EA lot jeg være å teste E&B. Jeg har vært betatester til flere MMRPG, sånn som AC, AO.

Jeg aner ikke hvor mange som er plukket ut, men jeg visste at det var en del. Allikevel var tolket jeg svaret du gav til han, som kritikk av selve betaen, altså ikke nedlastingstiden. Du skriver jo i svaret ditt at betaen er dårlig. Så da dreier det seg vel heller om en misforståelse eller dårlig forulert svar fra din side.

Quote:

Den 2002-08-09 10:33, n35h4u6 skrev:

Hvis han som startet threaden her syntes spørsmålet mitt var teit eller støtende har han sikkert sagt i fra. Du trenger ikke komme busende inn her med leksjoner, gjør du det hver gang du ser en "useriøs" post eller?

Jeg har ikke sett noe spørsmål fra deg. Det er svaret ditt jeg kommenterer i min post. Du gir ikke klart utrykk for at det nedlastingen du kritiserer med betaen, jeg tolker det som at det er selve betaen og spillet du har lest om og derfor ikke gadd å laste det ned. Språket du benytter deg av i posten gjør også til at jeg får inntrykk av at du er en som bare melder deg på betatesting som en demo, men jeg beklager at jeg misforstod. Det er et godt eksempel på hvorfor man kanskje heller bør fokusere på å skrive litt seriøst hvis man ønsker å bli tatt seriøst. Men jeg bruker selvsagt ikke å svare på alle useriøse poster her, da ville jeg fått mye å gjøre. Poenget mitt var at jeg ikke har mye respekt for dem som klager på en beta. Betaversjoner gis ut for å få feedback og gjøre ting bedre, det er ingen demo, men hvis det kun var nedlastingen du kommenterte kan vi godt legge denne diskusjonen død. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-09 13:38, Tåka skrev:

Har har beta cd`n i flere måneder har aldrig klart å logge inn på serveren deres så jeg har ikke fått prøvd det ennå!

Det høres jo helt tullete ut. Hva sier utviklerne til dette? Er det det hele testen dreier seg om, å gjøre ferdig innloggings-delen? Heh.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-09 13:09, TST skrev:

Quote:

Jeg aner ikke hvor mange som er plukket ut, men jeg visste at det var en del. Allikevel var tolket jeg svaret du gav til han, som kritikk av selve betaen, altså ikke nedlastingstiden. Du skriver jo i svaret ditt at betaen er dårlig. Så da dreier det seg vel heller om en misforståelse eller dårlig forulert svar fra din side.

Jeg skrev at jeg hadde hørt at det var dårlig.

Quote:

Jeg har ikke sett noe spørsmål fra deg. Det er svaret ditt jeg kommenterer i min post. Du gir ikke klart utrykk for at det nedlastingen du kritiserer med betaen, jeg tolker det som at det er selve betaen og spillet du har lest om og derfor ikke gadd å laste det ned. Språket du benytter deg av i posten gjør også til at jeg får inntrykk av at du er en som bare melder deg på betatesting som en demo, men jeg beklager at jeg misforstod. Det er et godt eksempel på hvorfor man kanskje heller bør fokusere på å skrive litt seriøst hvis man ønsker å bli tatt seriøst. Men jeg bruker selvsagt ikke å svare på alle useriøse poster her, da ville jeg fått mye å gjøre. Poenget mitt var at jeg ikke har mye respekt for dem som klager på en beta. Betaversjoner gis ut for å få feedback og gjøre ting bedre, det er ingen demo, men hvis det kun var nedlastingen du kommenterte kan vi godt legge denne diskusjonen død. :smile:

Spørsmålet var kanskje litt skjult for deg.

"jepp lenge siden, har aldri gidda å lasta ned siden alle sa at betaen suxored, men er det konge så si fra."

Jeg ber han om noe. Er kanskje ikke et konkret spørsmål, men heller om han vil gjøre meg en tjeneste og si i fra hvis spillet ikke suger sånn som jeg har hørt.

Og da mener jeg ikke at jeg har hørt at det suger pga. beta bugs.

Øyvind Pøivin :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-09 13:09, TST skrev:

Quote:

Jeg skrev at jeg hadde hørt at det var dårlig.

Quote:

Spørsmålet var kanskje litt skjult for deg.

"jepp lenge siden, har aldri gidda å lasta ned siden alle sa at betaen suxored, men er det konge så si fra."

Jeg ber han om noe. Er kanskje ikke et konkret spørsmål, men heller om han vil gjøre meg en tjeneste og si i fra hvis spillet ikke suger sånn som jeg hadde hørt.

Og da mener jeg ikke pga beta bugs, men ideen bak spillet generelt osv.

Øyvind Pøivin :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...