Gå til innhold

Ny skjerm, men baklyset skinner igjennom.

Seppe .

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i dag min nye Nec MultiSync LCD2080UX+, bildekvaliteten er fortreffelig, det er ingen døde pixsler, men baklyset skinner igjennom i hjørnene av skjermen. Det synes bare på svart bakgrunn, men det er irriterende, og ikke det jeg hadde forventet meg av en skjerm til kr. 7000,- Kan det være at det er en feil på skjermen, og er det i såfall nok til å få en ny tilsendt fra Netshop?

(det er ikke så ille som det ser ut som på bildet men det er tydelig, spesiellt når det er mørkt i rommet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildet var jo helt forferdelig, men har forsøkt å ta bilde selv på mine egne skjermer..og det er ikke lett. MEN jeg har merket meg en ting på mine egne LaCie 20" skjermer! Kanskje det vil hjelpe?

Selve glassplaten/plastikkplaten som sitter forran kan presse litt vel kraftig på, og jeg kan faktisk ta hånden min på skjermflaten og "flytte" de lyse hjørnene ved å dra håndflaten fra f.eks. venstre mot høyre. Presset fordeles/forskyves, og de lyse hjørnene endrer seg/forflyttes/jevnes ut. Det er tydelig at beskyttelsesplaten presser litt vel hardt på. Men som sagt, det er LaCie jeg har, og det er ikke sikkert det vil hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...