Zappza Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei! Jeg må patche BF1942 for og kunne spille desert combat osv. Problemet er at cd 2 er knekt ( Måtte alle lillebrødre som vil spille battlefield på 7 år brenne!) Jeg kan spille battlefield siden jeg har Road to Rome og Secret Weapons men jeg kan ikke re installere det for og få det patchet osv... Kan noen hjelpe? Har ikke linje (ISDN) til og laste ned ISO Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ta kontakt me EA. De har hjulpet folk med sånne problemer før. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hei! Jeg må patche BF1942 for og kunne spille desert combat osv. Problemet er at cd 2 er knekt ( Måtte alle lillebrødre som vil spille battlefield på 7 år brenne!) Jeg kan spille battlefield siden jeg har Road to Rome og Secret Weapons men jeg kan ikke re installere det for og få det patchet osv... Kan noen hjelpe? Har ikke linje (ISDN) til og laste ned ISO Kan desverre ikke hjelpe, får advarsel for å fortelle deg hvordan du gjør noe som helst som har med no-cd å gjøre. Samme om det er lovlig eller ikke. Sry. Spør på battlefield.no forumet, der er de ikke så strenge Endret 18. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (Måtte alle lillebrødre som vil spille battlefield på 7 år brenne!) Lol Måtte alle lillebrødre på 5 år som vil spille KOTOR 2 brenne Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Er ikke noe NO CD crack her, er bare og få det inn i registeret på en måte så jeg får patchet! Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er jo mindre arbeid og tid å bare stikke på elkjøp hvis du har en i nærheten, og plukke opp en ny kopi. sist jeg var innom kosta bf42 99 kroner der. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 99???? Elkjøp er gale Har uansett bestilt det nå fra Gamesmix.no til 160kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå