Patience Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hei, Har i likhet med flere venner av meg i en årrekke samlet opp flere videoer av Weird Al. Og vi ler oss fortsatt halvt ihjel av flere av dem.. Jeg har snart alle videoene hans. Tror ikke det er mange jeg mangler.. Men er det flere der ute som har oppdaget denne karen og alle de festlige videoene hans? For ikke å snakke om alle de gøyale sangene han har utgitt.. ?? Endret 16. august 2005 av Patience Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 He he, ja den er kul Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har bare sett videon til Amish Paradise, som er koneg! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 De videoene jeg har er: - Amish Paradise - Fat - Jurassic Park - Smells Like Nirvana Jævli bra! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) He he, det er nok mange flere Weird Al - Amish Paradise Weird Al - Bedrock Anthem Weird Al - Beverly Hillbillies Weird Al - Chrismas at ground zero Weird Al - Dare to be stupid Weird Al - Eat it Weird Al - Fat Weird Al - Gump Weird Al - Headline news Weird Al - I love Rocky Road Weird Al - Hey Ricky Weird Al - I lost on Jeopardy Weird Al - Its all about the pentiums Weird Al - Jurassic Park Weird Al - Like a surgeon Weird Al - Living with a hernia Weird Al - Mmmm mmm mmm Weird Al - One More Minute Weird Al - Smells like Nirvana Weird Al - Spy Hard Weird Al - The Beer Song Weird Al - The saga begins Weird Al - UHF Weird Al - You dont love me anymore Eksempel på tekst: Weird Al - You dont love me anymore We've been together for so very long But now things are changing, oh I wonder what's wrong? Seems you don't want me around The passion is gone and the flame's died down I guess I lost a little bit of self-esteem That time that you made it with the whole hockey team You used to think I was nice Now you tell all your friends that I'm the Antichrist Oh, why did you disconnect the breaks in my car? That kind of thing is hard to ignore Got a funny feeling you don't love me anymore I knew that we were having problems when You put those piranhas in my bathtub again You're still the light of my life Oh darling, I'm beggin', won't you put down that knife? You know, I even think it's kinda cute the way You poison my coffee just a little each day I still remember the way that you laughed When you pushed me down that elevator shaft Oh, if you don't mind me asking, what's this poisonous cobra Doing in my underwear drawer? Sometime I get to thinking you don't love me any more You slammed my face down on the barbecue grill Now my scars are all healing, but my heart never will You set my house on fire You pulled out my chest hairs with an old pair of pliers Oh, you think that I'm ugly and you say that I'm cheap You shaved off my eyebrows while I was asleep You drilled a hole in my head Then you dumped me in a drainage ditch and left me for dead Oh, you know this really isn't like you at all You never acted this way before Honey, something tells me you don't love me any more, oh no no Got a funny feeling you don't love me anymore Endret 18. august 2005 av Patience Lenke til kommentar
maradona Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Finnes det en video til Rocky parodien? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 De jeg listet opp nå er videoer.. som jeg har.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Burde jeg føle meg dum hvis jeg sier at jeg aldri har sett noen videoer av Weird Al Yankovic? Men etter å ha lest denne tråden så tror jeg nesten at jeg må ta en liten titt på videoene hans Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Neida, du trenger neppe å føle deg dum Men du burde absolutt se noen. Anbefaler Amish Paradise og Fat ..eller Smells Like Nirvania som "nybegynnervideoer" Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Neida, du trenger neppe å føle deg dum Men du burde absolutt se noen. Anbefaler Amish Paradise og Fat ..eller Smells Like Nirvania som "nybegynnervideoer" Må være "profesjonell Weird Al seer" du da.. Lenke til kommentar
lre Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Weird Al Yankovic, skøyal fyr det. Liker best 'Amish Paradise' og 'The Saga Begins' Long long time ago.......... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Det som alltid er så morsomt med videoene hans, er at det er alltid noe du legger merke til i bakgrunnen, som du ikke har sett før. Alltid noe.. Også tekstene da.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det som alltid er så morsomt med videoene hans, er at det er alltid noe du legger merke til i bakgrunnen, som du ikke har sett før. Alltid noe.. Slik er det alltid på film. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hmm. Så ikke: I love rocky road I cant dance Living with a hernia edit!!(ok så denne nå) Money for nothing UHF Mange andre sanger som har fått sånn rare evangeliemon eller weteeff animerte filmer, hvor det er limt rare saker sammen. Endret 16. august 2005 av zeltex Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hmm. Så ikke: I love rocky road I cant dance Living with a hernia edit!!(ok så denne nå) Money for nothing UHF Mange andre sanger som har fått sånn rare evangeliemon eller weteeff animerte filmer, hvor det er limt rare saker sammen. UHF så du helle ikke he he.. "Money for nothing" = "Beverly Hillbillies" ..Rocky Road har jeg hatt.. tro hvor den er blitt av.. og I can't dance har jeg ikke hørt.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Se der ja. "fort og gæli"! Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Another one rides the bus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå