andreash Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hei :smile: Jeg har anskaffet meg en Neon Light Black MidiTower fra Microplex, og lurte på følgende: Går det an å få stoppet termometeret fra å blinke? Eller skal det være slik? Minner meg om et digitalur som ikke er stilt inn eller lignende. Svar mottas gjerne! _________________ Mvh Andreas [ Denne Melding var redigert av: andreash på 2002-08-07 13:02 ] Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: andreash skrev (2002-08-07 13:02):Hei :smile:Jeg har anskaffet meg en Neon Light Black MidiTower fra Microplex, og lurte på følgende:Går det an å få stoppet termometeret fra å blinke? Eller skal det være slik?Minner meg om et digitalur som ikke er stilt inn eller lignende.Svar mottas gjerne! _________________MvhAndreas[ Denne Melding var redigert av: andreash på 2002-08-07 13:02 ] En venn av meg har det samme og hans blinker ikke.... det virker til go med uten stikk.kontakten i! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå