Kenneth Dammyr Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg synes det holder med en felles for hele HW-rekka. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg synes det holder med en felles for hele HW-rekka. 5054964[/snapback] Egentlig enig der, men samtidig om folket vil, har jeg ikke noe i mot det heller. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg synes felles t-skjorter for hele hw-rekka. vill jo ikke gni det inn att vi har bedre nett en de heller da Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 vill jo ikke gni det inn att vi har bedre nett en de heller da 5058058[/snapback] Og den uttalelsen får meg til å stemme for at Gigabit nettverket har egen tskjorte ! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 vill jo ikke gni det inn att vi har bedre nett en de heller da 5058058[/snapback] Og den uttalelsen får meg til å stemme for at Gigabit nettverket har egen tskjorte ! 5058103[/snapback] Tar i på den jeg og! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 En slik t-sjorte skjer ikke. Man kan ikke tvinge folk til å kjøpe en slik t-skjorte bare fordi de er på Gbit. Da blir det til at for få blir solgt og derfor en øknomisk dårlig løsning. Og like dumt; bare noen av de på rekka har T-skjorte. Litt av poenget blir borte. Det får være grenser til rekker og grupper og T-skjortetype-eiere. Lenke til kommentar
Tjort Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kan du stryke meg fra listen Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Her var det noen punkter jeg bare MÅ kommentere: (Legg merke til at det jeg sier er enten mine meninger, eller min oppfatning av saken, all offisiel info kommer på gathering.org) TG06 blir i vikingskipet. Avtalen med HOA går ut 2006. Wlanets venner som prøvde, men som ikke helt klarte, å sette opp et fungerende wlan i år, har ingen annen tilkobling til TG-nettet enn andre brukere, slik at går nettet ned, så er også wlanets venner nede. (Jeg satt på tribunen i år, og hadde god dekining via wlan i fjor, helt til hallen fylltes med folk. Forøvrig viser jeg til en egen tråd der dette nevnes på forum.gahtering.org. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Wlanets venner som prøvde, men som ikke helt klarte, å sette opp et fungerende wlan i år, har ingen annen tilkobling til TG-nettet enn andre brukere, slik at går nettet ned, så er også wlanets venner nede. 5161048[/snapback] Tull. Jeg så selv eksempler i fjor på folk som hadde trådløst nett når kabelnettet var nede. Jeg tror det er slik at de som sitter på presseplass etc. har et annet kabelnett enn resten av hallen. Dette nettet er langt mer stabilt. Det er også dette nettet som blir brukt av Wlanets venner. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei hei Hvis det fortsatt er ledig plass ønsker jeg å være med 5037872[/snapback] Det _MÅ_ være plass til Magnus, ellers sultestreiker jeg! (Vi sitter i nærheten av hverandre uansett, ait?) 5037973[/snapback] Danielsn... er det fortsatt plass? så du ikke hadde skrevet meg opp i første posten Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Gregerlol skal også være med, bare skriv han opp. Han har registrert seg men venter på mailen. Sånn btw så skal vi sitte på siden av hverandre. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 da var alle sammen notert Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Her var det noen punkter jeg bare MÅ kommentere:(Legg merke til at det jeg sier er enten mine meninger, eller min oppfatning av saken, all offisiel info kommer på gathering.org) TG06 blir i vikingskipet. Avtalen med HOA går ut 2006. Wlanets venner som prøvde, men som ikke helt klarte, å sette opp et fungerende wlan i år, har ingen annen tilkobling til TG-nettet enn andre brukere, slik at går nettet ned, så er også wlanets venner nede. (Jeg satt på tribunen i år, og hadde god dekining via wlan i fjor, helt til hallen fylltes med folk. Forøvrig viser jeg til en egen tråd der dette nevnes på forum.gahtering.org. 5161048[/snapback] 2006. 2006 er fra 1. januar. foresten, jeg har skiftet nick fra LordZyfeX, til Eirikeb Endret 28. november 2005 av Eirikeb Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Gregerlol skal også være med, bare skriv han opp. Han har registrert seg men venter på mailen. Sånn btw så skal vi sitte på siden av hverandre. 5188723[/snapback] Bare å melde greger av Han fikk ikke lov av moren, skole osv.... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Er ikke sånt typpisk.. skolen ødelegger absolutt alt!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Er ikke sånt typpisk.. skolen ødelegger absolutt alt!! 5234581[/snapback] Er vel hannes egen skyld 200anmerkniger, da klikka mora litt da Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Her var det noen punkter jeg bare MÅ kommentere:(Legg merke til at det jeg sier er enten mine meninger, eller min oppfatning av saken, all offisiel info kommer på gathering.org) TG06 blir i vikingskipet. Avtalen med HOA går ut 2006. Wlanets venner som prøvde, men som ikke helt klarte, å sette opp et fungerende wlan i år, har ingen annen tilkobling til TG-nettet enn andre brukere, slik at går nettet ned, så er også wlanets venner nede. (Jeg satt på tribunen i år, og hadde god dekining via wlan i fjor, helt til hallen fylltes med folk. Forøvrig viser jeg til en egen tråd der dette nevnes på forum.gahtering.org. 5161048[/snapback] 2006. 2006 er fra 1. januar. Ja, og UT 2006 blir da hvor lenge....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg