Gå til innhold

Gigabit-netverket @ TG06: Ny viktig info!

Anbefalte innlegg

Hvordan det var forrige gang, uten at jeg var der:

Alle som var med (8 styk) hadde to nettverkskort. Et for TG-nettet, og ett for gigabit nettet. Understood? Not that hard is it really?

Så for å være med må du ha to nettverkskort, to TP kabler, godt humør og være søt,snill og grei :p

Ja, i år brukte vi 2 netverkskort, men i år blir det litt mer netver med resten av hallen. Nån netverket er nede, har vi wlan. Når netverket funker får netverket 100mbit via en server elns.

Så fordelene er at vi får internet når netverket er nede (som det er det første døgnet elns.) og at vi får 10 ganer hastigheten mellom oss på swichen.

Og det vil være fult mulig å melde seg av om du ikke kommer/eller an ana grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan blir gb-rekka plasert i forhold til hw-rekka? går ut ifra att vi blir plasert inni rekka en plass men.. må vi registrere oss på hw-rekka utenom?

hvordan blir dette?

Gbit-netverket blir en del av hw-netverket ;)

Eneste vi må passe på, er at vi kommer ved samme bord, men skal ta meg av det :)

Lenke til kommentar
Så vi skal bare melde oss på HWrekken også fikser du resten ?

dere kan vell bare si fra til meg (helst på mail), hvem dere vil sitte ved siden av etc. så skal jeg sende en "seat-liste" til kenneth. men det med seatin er ikke noe stress enda, kan vente til jul med det ;)

bare et lite spørsmål. Vet du hvor TG kommer til å bli arangert i 2006 ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...