danielsn Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Husk at alle må ha Cat5e eller Cat6 kabler som støtter gbit da Jeg har en D-Link 8ports gbit switch som jeg tar med. Jeg tviler på at jeg skal være med på rekken deres, men hvis dere trenger å låne switchen så er det bare å sende meg en pm Kabel kan jeg alltids skaffe til de som ikke har, men tipper de fleste har cat5e, kanskje kan jeg skaffe litt cat7 Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Eg er med ! Vist alt går som det skal og eg kommer meg på TG06 da selfølgelig... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fikk jo veldig lyst til å være med. Jeg å sigz har prata en del om å dra på tg, å gbit hadde jo ikke vært dumt. Ikke sett meg opp på noen liste enda, fordi jeg vet ikke om jeg blir med, men er interesert. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er TGjomfru, men kunne vert kult å vert med på giganettverket...ikke sett meg opp enda, må ovetale foreldra..(må òg ha ny pc).... *bookmarked page* Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Håper at det ikke bare blir folk som er med kun for å "være på den rekken". Men at noen som faktisk har noe å dele (fildeling) også er der. Ellers mister man liksom litt av poenget ? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Håper at det ikke bare blir folk som er med kun for å "være på den rekken".Men at noen som faktisk har noe å dele (fildeling) også er der. Ellers mister man liksom litt av poenget ? fildeling....konge det!! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Håper at det ikke bare blir folk som er med kun for å "være på den rekken".Men at noen som faktisk har noe å dele (fildeling) også er der. Ellers mister man liksom litt av poenget ? Påenget er raskere hastighet mellom oss, og at vi skal kunne ha en tilkobling til internet (ikke så veldig rask, men ok til sørfing etc.), mens tg-nettet er nede Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Håper at det ikke bare blir folk som er med kun for å "være på den rekken".Men at noen som faktisk har noe å dele (fildeling) også er der. Ellers mister man liksom litt av poenget ? Påenget er raskere hastighet mellom oss, og at vi skal kunne ha en tilkobling til internet (ikke så veldig rask, men ok til sørfing etc.), mens tg-nettet er nede Hvis det var det eneste poenget kunne det jo liksågodt vært en 100mb switch som styrte det. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Danielsen: du kan fjerne meg fra lista får ikke lov siden jeg skal på Danacup. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Daniel, du kan egentlig ta meg vekk fra listen også. Jeg får nok ikke tid, ettersom jeg må jobbe på TG. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Danielsen: du kan fjerne meg fra lista får ikke lov siden jeg skal på Danacup. Nei! Da må da prioritere tg forran slikt Tg er jo kanskje de viktigste dagene i året! Daniel, du kan egentlig ta meg vekk fra listen også. Jeg får nok ikke tid, ettersom jeg må jobbe på TG. Du kan da alltids være med da Da var dere fjernet Må si jeg begynner å glede meg mer og mer for hver dag nå Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Danielsen: du kan fjerne meg fra lista får ikke lov siden jeg skal på Danacup. Ikke svik Tg pga en cup.. Av nboe slag. Mas på foreldrene dine. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Husk at alle må ha Cat5e eller Cat6 kabler som støtter gbit da Jeg har en D-Link 8ports gbit switch som jeg tar med. Jeg tviler på at jeg skal være med på rekken deres, men hvis dere trenger å låne switchen så er det bare å sende meg en pm Kabel kan jeg alltids skaffe til de som ikke har, men tipper de fleste har cat5e, kanskje kan jeg skaffe litt cat7 cat5? cat7?? er det kapasiteten det er snakk om? ka er kapasiteten på cat5 og cat7 i tilfelle? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 har dere bestemt dere for hvem side/del av salen dere skal sitte ? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Husk at alle må ha Cat5e eller Cat6 kabler som støtter gbit da Jeg har en D-Link 8ports gbit switch som jeg tar med. Jeg tviler på at jeg skal være med på rekken deres, men hvis dere trenger å låne switchen så er det bare å sende meg en pm Kabel kan jeg alltids skaffe til de som ikke har, men tipper de fleste har cat5e, kanskje kan jeg skaffe litt cat7 cat5? cat7?? er det kapasiteten det er snakk om? ka er kapasiteten på cat5 og cat7 i tilfelle? Cat7 er vanskelig å skaffe for "vanelige", grunnen til at jeg får tak i det, er at pappa jobber der de lager dem. Cat7 har større kapasitet enn cat6, som igjen er bedre enn 5e Og jeg anntar vi blir sittende mitt i hallen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jeg vil være med! Endret 29. januar 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 har jeg fortstått dette riktig ? At dere skal lage en The gathering 2006 Gigabit rekke som arangeres i vikingskipet ? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg blir gjerne med! Men har man mulighet til å trekke seg hvis det ikke går? Hadde vært fett å møte folk som LordZyfeX som jeg har spilt mye GW med... Har jeg forstått riktig når jeg sier at vi ikke kommer på nett med de andre i hallen? Kan jeg isåfall koble en kabel inn i gbit switchen og en i 100mbit'en? FORKLAR... Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg blir gjerne med! Men har man mulighet til å trekke seg hvis det ikke går?Hadde vært fett å møte folk som LordZyfeX som jeg har spilt mye GW med... Har jeg forstått riktig når jeg sier at vi ikke kommer på nett med de andre i hallen? Kan jeg isåfall koble en kabel inn i gbit switchen og en i 100mbit'en? FORKLAR... sånn som eg har forstått det, kommer de som er på giga-rekka på nett med alle andre i vkingskipet, men fordelen er viss det normale nettet er nede,er fortsatt giga-rekken oppe....har eg rett, eller skal eg gå og plokke blåbær til nattmat? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvordan det var forrige gang, uten at jeg var der: Alle som var med (8 styk) hadde to nettverkskort. Et for TG-nettet, og ett for gigabit nettet. Understood? Not that hard is it really? Så for å være med må du ha to nettverkskort, to TP kabler, godt humør og være søt,snill og grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg